21 Temmuz 2005

şişşt bu sana... hediyem :)

Hiç özlemediğim kadar özlüyorum bu aralar seni,Niye bilmiyorum ama,Ben sadece senle mutluyum
amaa bi gün...
bi bakmışın ben yokmuşum,üzülmeye doymuşum,isyanımı yola koyup hayatından kaybolmuşum...
işte o gün bil ki
ben bilmem unutmayı ben bilmem.yüreğimde varlığınla, sana esir canımla bu yollardan geçemem...
ahhhh
keşke oyunlar oynamasaydık, da üzülmeseydi şarkılar, hala sana yazılıyorlar... hala burma buram sen kokuyorlar...
ama senin için ;
aşk ne demek, aşktan yanmak ne demek kenarından bile geçmiyorsun...
:(
Ağlaya ağlaya senden vazgeçiyorum
artık...
Yasaklandın.Hep saklandığın bu kalpten kovuldun sen,ısınıp uyumayı unut..Sarılıp ağlamayı da..
hiiç merak etme
Yakmam resimleri, odama ışık yaparım emin ol.Bu hayat biterken de aklımda hep sen olacaksın
ELVEDA...


11 yorum:

mer dedi ki...

evet bende çok severim bu lafı. ve çok doğrudur ama dediğin gibi uygulaması çok zor oluyor. Rabbim sevgimizi hak etmeyenlerle karşılaştırmasın bizi...

benim bu yazdıklarım şuan hissettiğim şeyler değil. sadece son zamanlarda çok fazla yalın dinleyen bir arkadaşıma yalın şarkılarından hazırladığım bir potpori :)

temhaangelio dedi ki...

Anti-Tez:
" Bir kişiye gereğinden fazla değer verme ya onu kaybedersin , yada kendini mahvedersin "

Değer vereceğin insanı seçmeyi bilmiyorsan zaten üzülmeyi hak etmişsindir.. Eğer değer verdiğin kişiye canından bir parça verirsen vazzgemek o kadar kolay değil. Ve eğer o kişiye onu sevdiğini gerçekten göstermişsen, onunda senden vazgeçmesi o kadar kolay değil.

Sağlıcakla..

jonquille dedi ki...

ne şanslı bi arkadaşmış bu.
ne tavafuktur ki, bu aralar -söylemeye çekinsem de- ben de yakın dinler oldum.

şahsen, benim çok hoşuma gitti. pek başarılı olmuş, tebrik ederim.

bazen tanımadığımız insanlar, tanıdıklarımızdan daha iyi anlar, ve günün en güzel hediyesini verirler :)

mer dedi ki...

onu gerçekten sevdiğimi hissettirdiysem benden vazgeçmesi kolay değilmiş.. çok sevindim :)
ve ben fazlasıyla karşılık beklemekteyim.ve beklemek gerektiğini düşünüyorum. hatta karşılıklı olmayan sevdaları es geçiyorum. bırakın kendi hallerine...

mer dedi ki...

sadece ufak bir jest...
beğenildiyse ne mutlu bana...

jonquille dedi ki...

:)

Erol dedi ki...

Ben bulasmiyim buraya :)
Ama geldiğim belli olsun :)

mer dedi ki...

hoş gelmişsen... arada uğrarsan muhakkak sesini duyur emi ?

jonquille dedi ki...

bulaşmak?

Erol dedi ki...

Jq, işe hafif espri katmak idi lafım fakat soruldu tarafından pay kalmadı kıvıracak :)

Değer vermek.

Gereğinden fazla değer vermek diye birşey olamaz. Ne kadar "değer" verilmeli gibi bir ölçü birimi yok. "Değer" li ise zaten hayatındadır ve değerli olacaktır hayatında ki.

Pekala; az değer verdim, neye göre Az!. Çok değer vermek olabiliyorsa Az değerde verebilirsin o mantıkta. Bu sefer neyi kaybetmiş olacaksın.
Seviyorsan eğer seveceksin içinden geldiği gibi. Yapamıyorsan da gizlenmeyeceksin ardına, "geleneksel sözlerin".

Kendim gibi biri olsa diyordum hayatımda;
Ardından da “Kendimin dahi kimi zaman ne istediğimi bil-e-miyorken, kendimi dahi bazen anlayamıyorken, kendimden bir kendime mi yapabilecektim bunu”.

İlle de bir değer verilecek ise ölçü olarak, önce kendine değer biçmeli insan ki biçebiliyorsa yalnız ve yansız.

mer dedi ki...

ya bulaşın arkadaşlar.. :P

ve...
uzun bi süre buralarda olamayacağım...
sevgili kalın...
saygılar...