14 Temmuz 2005

ÇoK ŞeKeR....

bende yapsam keşke böyle birşey...

8 yorum:

mer dedi ki...

:) benim de yok.. kalktım uyudum kalktım uyudum sonrda kalktım uyudum. melodiye de uyar hani... :p

mer dedi ki...

"kalktım uyudum kalktım uyudum
yedim yedim yedim yedim yuttum
baksana bana leen şimdi ne olduun
ne varsa içinde hepsini kustun..."

ehe ehe... olmadı sanki...
ashkardan bekliyoruz... :)

jonquille dedi ki...

ashkar'la mercan'ı düet yapmaya davet ediyorum :)

yutghjlk dedi ki...

"baksana bana leen şimdi ne olduun
ne varsa içinde hepsini kustun..."

süperr olmuş, acaip güldümm:) :D

mer dedi ki...

:D çok hoş...


kaç gündür bloglardan çıkmaz oldun
yarın sınavın var sen hapı yuttun
en azından kalemini silgini hazırla
bu gecede 12 den sonraya kalma

:P
evet sınavım var.. başarılar bana...

buda üstadtan... :p

bana bakın lan şimdi savaşı çizdim karaladım,
koca bir dünya paraladın iki seferde yaraladın,
hiçbir işede yaramadın
çocuklar öldü kaldı hep sakat,
sorumluları paravanın sen arkasına mı saklandın..

yutghjlk dedi ki...

heeeelllaaaalll!! şakk şakk şakk :)ne cevher var be sende de :P

jonquille ye katılıorum:), sahneye alalım sizi lüften bi atışın ;)

psychedelicpink dedi ki...

waay gizli yetenekler bir bir ortaya çıkıyor. Aramızdan bi rapstar, olmadı bi popstar çıkacak gibi :)

Mercan sınavında başarılar.

mer dedi ki...

çokçok teşekürler...
ii geçer bakalım inşlh sınav.
sınavdan sonra yapacağım albümümde ki tüm parçaların bir yerlerinde sizden bahsedeceğim. merak etmeyin..

atışmak mı... ne kadar güzel bişey aslında. ve ne kadarda zor. deneriz ama.. :P