16 Temmuz 2005

ÖnÜM ArKaM,SaĞıM SoLuM SoBE,SaKLaNMaYaN eBe...

soru 1: Ilk akliniza gelen en yaramaz cocukluk aniniz ?

en çok bana söylenen babaannemin bastonunu saklıyor olmam.. çok masumane.yada bana göre öyle. sanırım rahmetli babaannem çok kızardı. birde benim hep hatırladığım annemin bakkala indiğinde kapıyı üzerine kapatmam.annemin anahtarı yokmuş ve ben kapı koluna uzanamayacak kadar küçükmüşüm. e durum böyle olunca karşıda ki ayakkabıcı koca bir merdivenle balkonumuza çıkmış.ve böylelikle biz ermişiz muradımıza,sizler çıkın kerevetine...

soru 2 : Okuldayken ilk hangi derste kopya cekmisdiniz ?

bu kopya işlerinin hoca ile ilgisi vardı benim için.dersin zorluğu kolaylığı değil de , hocanın kopyaya göz yumarlılığı idi ilgilendiğim konu. e yumdu mu gözünü çekerdik. orta okul ve lise de arapça dersinde en çok yumulmuş göz gördüm :)

soru 3 : en cok utandiginiz an ?

tam olarak bir an hatırlamıyorum ama eskiden benden büyük biri yada aslında tanımadığım her insanla konuşurken kızarır, bozarır en kötüsü de sesim kısılırdı. şimdi yok şükür.


soru4 : ilk askiniz nerde nasil oldu?

şimdii... hangi aşk diyerek girmeliyim aslında konuya...:)


soru5 : ailenizden sakladiginiz ilk sey neydi?

(sırdır söylenmez)

soru6: kime ne zaman ihanet ettiniz ?

etmedim kimseye. ama onlara ihanet ettiğimi düşünen insanlar olabilir tabi.

soru7: hic hirsizlik yaptinizmi?

hırsızlık değildir onlar.ödünç almadır.. :)
evde ki kurabiye,börek ve pastalardan aşırmalarım olmuştur. söz geri vericem anne... (kilo olarak)


soru8: hayatta sizi mutlu edecek veya üzecek sey nedir ?

en samimi,en sevdiğim dostlarımı bir hiç uğruna kaybetmek beni çok üzer.ölümlere alışıyor insan ama buna asla...
sevdiklerimle mutluyum.hele de beni de sevmişlerse benim onları sevdiğim gibi...

soru9: bir adaya düsseniz yaniniza alacaginiz 3 sey?

neden hazırlanıpta bilinçli olarak bi adaya düşüyoruz ki...
neyyse madem düştük ben bi ınternet bağlantılı bilgisayar ve yemek alayım.

soru10: bir günlügüne erkek / kadin olmaniz gerekse kim olmak istersiniz ve neden onun yerinde olmak istersiniz?

demet şener olmak isterdim. okadar zayıf olmanın iğrençliğini ve istediğini yemenin özgürlüğünü hissedebilmek için. :)(ben aç mıyım neyim)

soru11: varsayim cennete gittiniz yapacaginiz ilk sey ne olur ?

şükredip kevser havuzunun suyundan içmek...yüzmek... istediğini yemek... (ben taktım bu işe)
yan köşklerle komşuluk yapmak... işte daha başka sosyal imkan ne varsa faydalanırdım.

Sobeledigim kisi :


Sobeleneler:
XBoX, La PaNSe, ERoL...

7 yorum:

:..: dedi ki...

Her küçüğün bir kapı takıntısı mı varmış ne:)

mer dedi ki...

galiba... :)
yanlışlıkla benim ki... yani yaramazlık değil tam olarak :)

yutghjlk dedi ki...

sen şimdi açlıktan insanları ayaklı yemeklere benzetiosundur.evet sen açsın:p
mutfağa uğra bi:)

hayalperisi dedi ki...

tsk ederim yaramaz kiz saol :9

mer dedi ki...

yok canım ben aç falan değilim.
hayırlı olsun hayalperisi patates kızartması resmi koymuşsun.:p dumanları bile gözüküyo burdan :(
(aman o ş ile başlayan arkadaşı buralarda görmiyim... :) :p

psychedelicpink dedi ki...

"demet şener olmak isterdim. okadar zayıf olmanın iğrençliğini ve istediğini yemenin özgürlüğünü hissedebilmek için."
:)))
çok güldüm yaa, zayıf olmak için bile katlanılmaz ama... :D

Erol dedi ki...

Mercan, hep kaçamak cevap vermişsin ya da politik ;)