14 Temmuz 2005

;)



şuan itibariyle ZaYıFLaMa iKSiRiMi hazırlamış bulunmaktayım. Etrafta ki bazı insanlar tarafından test edilmiş ve onaylanmıştır. Yanlış duymadıysam 4 günde 3 kilo vermişler. Başlangıç için iyi değil mi ? :p Şiiimdiii gelelim bunun yapılışına... sizler benim hesap numarama yatırıyosunuz litre başına 20 lira. ben gönderiyorum hemen size... bukadar basit işte... :p

ZaYIFLaMa iKSiRi :)


tamam tamam sölüyorum belki sizlerde duymuşsunuzdur bir yerlerden.

malzemeler ;
* 4 elma
* 4 limon
* 4 litre su
* 2 demet maydanoz
hazırlanışı ;
elmalar,limonlar 4 eşit (eşit olsun) parçaya ayrılır.tencereye atılır.maydanozda şööle az biraz doğranır.elma ve limonlrın yanına yatırılır. :p sonra üzerine 4 litre su eklenir. kaynamaya bırakılır. 1 saat kaynar kaynaar... sonra süzülür.yani su ve içinde ki tüm o artık şekli şemali kalmamış şeyler birbirlerinden ayrılır.(süzgeç yardımıyla). sulu olan şişelere yada vb. birşeye konduktan sonra soğuması için :) buzdolabında bekletilir. sabah,öğle,akşam yemeklerden önce içilir.yatarken ve sabahta içebilirsiniz. burdan işe yaraypı yaramadığını bildireceğim... hayırlısı...

11 yorum:

yutghjlk dedi ki...

hade bakalım afiyet olsun sana.Allah kolaylık versin ;)

yutghjlk dedi ki...

bu arada hızla verilen kiloların pek yarar sağladığı söylenmio:P
biraz daha ağırdan zayıflatan bişi bulsana;)

mer dedi ki...

yok yok hızlı mızlı.. ne olursa.. farketmez.. her türlü denemek lazım.. azimliyim bu sefer. yok öle dondurma falan... (inşlh)

eMRe dedi ki...

matematigim zayıf ama şimdi 4 günde 3 kilo ayda 7,5*3=22,5 kilo dogru degil mi?

psychedelicpink dedi ki...

Sagligini kaybetme de...
Bence fitness e git, onlar diyet programi da veriyor. Kararliysan böyle bir yol dene bence.
Ayda maksimum 1,5 kilo veriliyor bunu hem nette okudum hem de diyetisyen bir arkadasim var o söyledi. Kendini zorlama. 3-4 günlük diyetler ise yaramaz vücudun su kaybeder kilo verdim sanirsin... Hem o kiloyu geri alirsin hem de sagligini kaybedersin.
Aman dikkat yani, hadi bakalim kolay gelsin ;)

mer dedi ki...

22,5 olmaz öle herhalde bir ayda.
bi deneyelim olursa bakalım. ne yollar denemiş insanız.bize birşey olmaz evelallah.. :p
ve öğrendiğime göre (yakut diyetisyene sormuş) elma,limon ve maydanoz hep yağ yakma özelliği olan besinlermiş.doğru iz üzerindeyim yani :)

şekerparecim... tabi az biraz kesmek lazım. deneyelim de bakalım neler olacak. sanki biraz incelme oldu mu nee... :p

azrail dedi ki...

ben bunu içtimmi bende mide diye bişey kalmaz :))
siz 3-5 elma liman suyuyla uğrasağınıza 3-5 km kossanıza daha eyi değilmi

mer dedi ki...

tabi doğru
onu yapmadığımızı kim söyledi??

azrail dedi ki...

az kosuyon demekki limit artır 7 ye 8 filan cık dikkat et fazla kosupta mefta olma
askerde bi 5 km kostuğumu biliyom sonra gözlerimi hastanede actım :))))

hayalperisi dedi ki...

ben zamaninda yapip vermistim kilolarimi bu sekilde iyi hatirlattin hemen yapayim simdi

kocaman öpüldün sekerim

mer dedi ki...

sen kaç kilo vermiştin hayalperisi?
işe yarar inşlh. ben bi gidip içiyim hele. birazda koşmalıyım sabah sabah iyi olur.(dimi xbox?)