24 Haziran 2005

özür...

gerçekten kiraz ve dut resimlerini koyarak canınızın çekmesine neden olduğum için çok özür dilerim. çünkü dün bu "can çekme" olayını bizzat yaşadım. sabah bir meyveli yoğurt yiyerek evden okula doğru çıktım. e okul uzak...evden 1 de çıktım 2 saat sonra anca okuldaydım. e orda işim bitti çıktım yola tekrar. ordan taa mecidiyeköye gitmeliydim. önce taksim sonra mecidiyeköy.. işte otobüslerden birinde yan tarafımda üniversite gençlerinden oluşmuş bir grup vardı. buraya kadar herşey normal. ama konuştukları şeyler... antepli olan yavuz baklavalardan başladı ilk olarak.:) (adlarını, memleketlerini bile öğrendim) sonrasında karslı olan arkadaş ketelerden bahsetti.yavuz katmer katmer olan katmeri çok severmiş.annesine yaptıracak. fırat katmeri tatlı , öbürleri tuzlu bilirmiş...aynı zamanda fırat dün karslı olana _annen kete yapsın akşama gelicem. dedi... ıı sonra pazar günü falan buluşacaklar birinin evinde galiba. fırat hiç bişi yapmıyo rakımı ne getirecekmiş... uff okadar çok yemekten bahsettiler ki... en son şimdi ne yesek diye başladılar.. ve iskenderde karar kıldılar sanırım. ve işte o anda otobüsten indiğimizde ben etrafta insan görmüyordum. baklavalar, börekler, dönerler dolaşıyordu sanki. saat 5 buçuk olmuştu. ve ben gerçekten açtım. Allah açlıkla terbiye etmesin...
(evet üniversiteli gençlik... yavuz,fırat falan... sizler tamam çok eğlendiniz otobüste. ama insanları düşünmelisiniz. alan var alamayan var, yapan var yapamayan var. günahgünah... )

72 yorum:

yutghjlk dedi ki...

bak sen şimdi meyveli yoğurt dedin,canım çekti:)))
napacaz:)

mer dedi ki...

çamlıcadan antep'e biraz uzak olur sanki. ne dersin ?
ben çamlıcada gözleme mi yesek kahvaltı mı yapsak diye düşünüyorum. karar veremedim. yoksa bi kahve ile bitcek mi ? :P
(galiba hepsini de yapabilecek kapasitedeyim) :P

jonquille dedi ki...

ya ben hızlı şoförümdür merak etme :)) tabi sabah kahvaltıyla başlayıp öğlen gözleme , hatta mısır ve dondurmada yiyelim :) kahveleride bizde içeriz artık mandalinanın ellerinden .

hehe, ben de yanındayım. bi kahveyle biter mi hiç? :)

mandalina dedi ki...

heh he biz haftaya buluşalım en iyisi :)) kabul edenler...etmeyenler...kabul edilmiştir :)

jonquille dedi ki...

hehe, ne demokratik bi ortam:)
ee, mim'in sesi soluğu çıkmıyor.
(gerçi pek nete giremiyormuş bu aralar ama)

mer dedi ki...

kahveler bahane, muhabbet şahane...:p

evet mim giremiyor nete. ya bende yeni post atamıyorum.neden olduğuna dair bir bilgisi olan varmı?

jonquille dedi ki...

publish post yerine, save as draft'a tıklamış olmayasın?
bana bazen olur da:)

mer dedi ki...

yok yok... öle bişi değil. yazamıyorum ki basayım. yazacağım yer sanki kitlenmiş. çok sinir oldum ama ya... yorumdan mı yeni bişiler eklicem şimdi... :(

jonquille dedi ki...

alla alla, n'oldu acaba?

mer dedi ki...

uff bilmiyorum... yeniden yeniden açıp duruyorum ama olmuyor. hiçbirşey yazılmıyor. imlech gözükmüyor bile bikere. aman ya... herşeyde beni buluyor. dün de hcaklı bilgisayarımda ki 382 casusu buldu. nasıl yaşadı bilgisayarın bu zamana kadar dedi. :( sanırım ayrılık zamanı gelmekte... :(

jonquille dedi ki...

işe yarar mı bilmiyorum ama bloggerdan log out yapıp, tekrar log in yap bi.

jonquille dedi ki...

bu arada hackli'nin sitesi hacklenmiş mi?

mer dedi ki...

yok yok... kaç kere yaptım. ve mim' in şifresi ile de girdim. gene aynı şey oluyor. benim bilgisayarın doktora gitmesi lazım... doktor beey (hçaklı)doktor bey nerdesiniz?

saolasın ilgi ve alakan için de jonquille. kısa zamanda olur inşlh bakalım...

mer dedi ki...

evet..
öle bişiler olmuş...
yasık...

jonquille dedi ki...

aman ne demek, çare olamadık ama neyse. sana bi hastane yolu göründü:)

önce şaka falan zannetim ama ciddi ciddi hacklenmiş galiba.

mer dedi ki...

walla şaka falan da çıkabilir yarın. bakalım. beklenir böyle bir şaka ondan :)
hadi iyi geceler diliyorum her kim varsa...
saygılar...

jonquille dedi ki...

hehe:)
sana da iyi geceler!

hayalperisi dedi ki...

benimde msnim deli ediyor yaaaaaaaa oturum acilamadi diyor dövecem o msni az kaldi :(

mer dedi ki...

evet... ben sadece bloglara yorum yapabilir durumdayım. bilgisayarımda ki sorundan dolayı. ne olduğu belli değil ama) neysee.. yorumlarda görüşmek dileğiyle..
saygılar...

jonquille dedi ki...

aa, hala çözülmedi mi sorun?

yutghjlk dedi ki...

Allah acil şifalar versin:))

hcakli dedi ki...

YILIN ESPRİSİ:
Blog diyarında jonquille ve mercan adında iki adet arkadaş varmış...
Günlerden bi gün jonquille ile mercan kendi aralarında konuşurlarken,
jonquille demiş ki:
hcakli'nin sitesi hacklenmiş mi?
mercan demiş ki:
evet.. öle bişiler olmuş...yasık...
jonquille demiş ki:
önce şaka falan zannetim ama ciddi ciddi hacklenmiş galiba.
mercan demiş ki:
walla şaka falan da çıkabilir yarın. bakalım. beklenir böyle bir şaka ondan :).....
sonra ortaya bir adet piskopat çıkmış ve gülmüş.
jonquille ve mercan "Allah Allah bu manyakta kim,niye kendi kendine gülüyo,bize mi gülüyo yoksa" demişler.
Piskopatta "asıl siz manyaksınız, ben size değil yanlışlıkla kendi sitemi hacklemişim ona gülüyom" demiş.
:):):)
Sevgiler...

jonquille dedi ki...

kameralar nerde? :)

yutghjlk dedi ki...

hee hee heee:)hcakli oturdun kendine güldün demek o da güzel:)

mer dedi ki...

aman aman...
bak sen tüh...
eminmisin?
hem ejder kim? :p
(sen yediremedin hacklenmeyii kendine dimiiiii..? :p

yok yok.tamam ben şaka yaptım. şimdi benimkini hacklemeyesin yanlışlıkla.:)

ne diyim,geçmiş olsun...
buralarda gülecek bişi kalmamıştı. dön aramıza :P

jonquille dedi ki...

"sen yediremedin hacklenmeyii kendine dimiiiii..? :p"

hehe!

jonquille dedi ki...

mercan boncukları çok merak ediyorum, yapılmış ve yapılmamış fotoğrafları için gözüm flickr'da, habeirn olsun :)

mer dedi ki...

tamam inşlh gidersem ve alırsak muhakkak paylaşırım. ya ben blogda devam edemiyorum.bari flickrdan devam ediyim. :p sizler varsınız zaten. beni yanlız bırakmayın :)

hcakli dedi ki...

değerli blog friendlerim su an da bir programcılık diline çalışıyom, yeniliklerle çıkcam karşınıza...biraz sizin bloglara takılıp kafa bulcam artık napım.
kendinize iyi bakın.

mer dedi ki...

herzaman bekleriz hçaklı bey. :) sabırsızlıkla bekliyoruz yeniliklerinizi :P

jonquille dedi ki...

aa, ayıp ettin :)

olmazsa maille yollarsın :)

mim dedi ki...

hçaklı geçmiş olsun ne diyeyim :)) programcılıkla ilgili danışırız sana artık ;) ama çok sabır istiyor söyleyeyim...

mer dedi ki...

maille? neyse buluruz yollarız...

mim seni buralarda görmek ne büyük şeref... nasılsın? (msn yetmedi) :p

mim dedi ki...

Ehehe mail gurubu kurarız senin için mrcn! Aslında fena fikir değil? ;p

Bu akşam buralardayım da, yarına Allah kerim.

jonquille dedi ki...

mail grubu :)
mim, son post'unda commenti açmışsın, çok duygulandım :)

mim dedi ki...

elveda jesti ;p

mer dedi ki...

:D gülmek istiyorum yaa... hçaklının sitesi de yokki gülelim eğlenelim :p

mail grubuna gerek yok paylaşırız işte blogtan. resimlerde flickrda.artı msn falan var.
ooo... daha ne olsun :p ben mailgrupları sevmiyorum.okuyamıyorum.biliyosun mim bugün 96 mail sildim :( ıyy

mer dedi ki...

ayh bu comment sayısının 39 olması gıcığıma gitti yahu. küsürat hiç sevmem. düz hesap olsun.

hcakli dedi ki...

ben de küsüratlı sayılara bayılırım.

yaz bakim 9 tane comment denen şeyden ....
:)

mer dedi ki...

yok 9 lu olanları sevmiyorum.9 a kadar sen getir. ben eklicem son bi tanesini...

hcakli dedi ki...

kardeş payı yapak yarısını sen yaz yarısını ben yazayım olmaz mı
:)

jonquille dedi ki...

hadi bu da benden olsun:)

mer dedi ki...

özledim seni j. nerelerdesin?
:)

bakın ama 49 olursa ben yazmam başkası yazsın... 50 ye tamamlasın :)

hcakli dedi ki...

celdum celdum lazca bu, türkcesi geldim geldim demek

hcakli dedi ki...

yaaww ezcacı hüseyin diye biri gelmiş o na hoşgeldin partisi yaptık :)

yutghjlk dedi ki...

hee nerden de bildin geldim demek olduğunu:P
neyse hedef 50 comment mi??
hade bunuda ben salliim bari;)

hcakli dedi ki...

allooooo ...nerdesiniz....
bak gidiyom heee
su an xbox fm de İsmail TÜRÜT'ten dursun kaptan adlı parcayı istedim sizler için

jonquille dedi ki...

mercan'ın isteği üzerine 50. geliyooor:)

hcakli dedi ki...

heeyyyyy maşşaalllaahhhh,
50 comment midir nedir ....
tercan sen hemen geennesmiydi dennnesmiydi şu rekorlar kitabina girersin artık...
heee heee :)

jonquille dedi ki...

yaa, bozuldu yine. 60'a mı gidicez şimdi? :)
mercan, ben de seni özledim :)

hcakli dedi ki...

neyse canım bir tane fazla olmuş,
şunun şurasında 60' a ne kaldi ki,
hadin millet gaza basmaya devam ediyoz...tercan görmesin 51 kafayı duvarlara vurur şimdi
:)

yutghjlk dedi ki...

başka şeyden ötürü kafayı vuracak duvarlara:))
post yazamıo yine

mer dedi ki...

yaaa.. ne oluyo size... şimdi de 60 mı...?
hop şişttt.. tercan ne ?aaa..

uy uşaklar horon tepmek istiyorum.trt 2 de konser var. çoşuyo millet.. hadii..

partiye niye davetli değiliz yaaa... :(

jonquille dedi ki...

tercan?

mer dedi ki...

bu ne hızdır yahu?
yapmayın... blogum patlayacak... :(

anladım ben hcaklı.senin blog gitti benimkini de yok etmek istiyorsun. cendermeeee...

tercan deyip durma.

hcakli dedi ki...

istersen sercan diyim

hcakli dedi ki...

bak ercan da güzel isimdir :)

yutghjlk dedi ki...

cemaat-i blog ben gider,size ii geceler:)

jonquille dedi ki...

"yapmayın... blogum patlayacak... :(

anladım ben hcaklı.senin blog gitti benimkini de yok etmek istiyorsun."

ayyyh! gül gül gül, evdekiler deli sanacak beni : )

mer dedi ki...

bak tamda 60 olmuşken ban bozduruyosunuz bu güzelliği...

bana sadece mercan diyebilirsiniz. yada kısaca mer...

hcakli dedi ki...

wallah ben daha yazamıcam bu blogu yaparlarken en iyi çimontayı kullanmışlar acaba bizde mi bu bloga taşınsak ne yapsak...boş yeriniz varmı mer :)

jonquille dedi ki...

hadi cümleten iyi geceler,
bilgisayar refresh edilmekten, parmaklarım tıklamaktan helak oldu :)

mer dedi ki...

olmazmı efendim? siz istersiniz de olmaz mı... hemen vereyim.. kullanıcı adım : mercan
şifrem : mer :) :p

hcakli dedi ki...

şimdi blogcular bu bloga geldiklerinde mevzulara şöyle bakçaklar "heee bak burda 65 tane comment var deme burda çok önemli bir mevzu var"
bi bakcaklar;
jon yazmış,hcakli yazmış, mercan yazmış ... aman bunların biri değil hepsi maknyak dicekler ben biliyom yaa bunları kesin derler..

jonquille dedi ki...

ya yeter ama, canım çekiyor gidemiyorum :)

mer dedi ki...

derler derler.. diyeler parmak kaldırsın..walla bişi demeyiz..

mer dedi ki...

hehe.. canın mı çekiyor..
aman biyerlerinde blog çıkmasın.. bidaha gitmez.. hevesini iyice al şekerim.. :)

hcakli dedi ki...

neyse ben gidince sizde gidersiniz hadi hepinize iyi geceler, muhabbetimiz şahene, gerisi bahane...
kendinize iyi bakın.
(aynanız yoksa ben gönderirim)

:)

hcakli dedi ki...

isterseniz buraya kadar gelmişken şunu düz 70 yapak ne dersiniz.
hem millet daha çok merak eder...
:)

mer dedi ki...

kesinlikle... herşey senin başının altından çıktı... ama sağlam blogum yıkılmadı ayakta.. hadi hep beraber gidelim.. burasıda böle karışık kalsın bari.. yarın toplarımben.. sen elini sürme yat jonquille. hadi iyi geceler..

muhabbet şahane,comment bahane...:)
saygılar

mer dedi ki...

bu gidişle 100 olacak ondan korkuyorum (işte laz değilmisin muhakkak bi taraftan korkutursun) :p
(aman başka lazlar alınmasın. çok severim ben lazları,sadece latife)

jonquille dedi ki...

ayh, buna geyik diyorlar işte.
ne gereksiz konuşmuşum.

ama buna tekrar tekrar güldüm;
bu ne hızdır yahu?
yapmayın... blogum patlayacak... :(