28 Haziran 2005

HaLa YaZaMıYoRuM...

23 yorum:

mer dedi ki...

sadece başlık...
çok enteresan bir durum gerçekten...

mim dedi ki...

cidden öyle.. flickrda yaz sen eniyisi. resimlerin altlarına...

e-mail de yazamadığını farkettik bugun biliyor musunuz? işe bak, çok komik ya :)

mer dedi ki...

amanın... o yahoo.bide hotmaile bakıyım...
uff yaa.. ne oluyo böle...

mer dedi ki...

müjdeeee..
hotmaile yazabiliyorumm :)

mim dedi ki...

OLEY;p

jonquille dedi ki...

bugün başlık, yazın metin.
gerisi gelir sen merak etme.

olmadı, flickr'a dadanırız :)

hcakli dedi ki...

bloguma gidin orda bir arkadaşım var sizinle görüşmek istiyomuş :)

psychedelicpink dedi ki...

Ben sorunu kavrayamadım ama umarım düzelir.
İlginç tespitlerini bekliycem
;)

un4tunately dedi ki...

himmm... sorun ne ki acaba..
inşallah en yakın zamanda düzelir.. hiç bişey yapamazsan, benim gibi format yoluna gidersin artık..:pp

mer dedi ki...

ilginç tespitim hazır.
ama gel gör ki...
uff ya-za-mı-yo-rum...

jonquille dedi ki...

böyle giderse, toplanıp bir bilgisayar alacağız sana :)
bana bile fenalık geldi, aaa! :)

mer dedi ki...

toplanıp format falan mı atsak yoksa?
ya explorer da galiba sorun..nasıl halletsem bilmiyorum.kaldım böle açıkta :p

psychedelicpink dedi ki...

Mercan söz ettiğimiz mp3 ü yükledim. Burdan indirebilirsin.

mer dedi ki...

çok teşekkür ederim... dinledikçe seni hatırlıcam..
(hamsi = psychedelicpink) :p

psychedelicpink dedi ki...

Hayııııırrrrrrrrr!
:D

Rica ederim ;)

hcakli dedi ki...

burdan bi yerden hamsi kokusu geldi, biri havsi tavamı yaptı yoksa....
biz de lazız kardeşim beni niye çağırmadınız, görürsünüz siz.

mer dedi ki...

lazlar toplanıyor bloguma.. imdaat. korkarım... :)

yutghjlk dedi ki...

ben yarın yaptırıorum hamsili bişiler:))buyrun bekleriz:)

yutghjlk dedi ki...

buarada sevgili mercan korktuğu için lazlara gelin gitmeyi planlıo,yakında o da sütten laz olacak Allah ın izniyle:))

mer dedi ki...

hani hamsi yoktuu??

mer dedi ki...

:)

yutghjlk dedi ki...

yaw hamsi sezonu değil,buzlukta var:))
zannetmiorum ki taze hamsi kadar güzel olsun,kokusu ve görüntüsüyle idare edecez biraz:))

eMRe dedi ki...

yazmak bazen çok zor oluyor.