21 Haziran 2005

DUT :)

dut

10 yorum:

yutghjlk dedi ki...

demekk ölee?
daha güzelleri için bkz.benim blog:))

jonquille dedi ki...

bu postu yolladığın saat 2:19 am.
kardeşim hiç mi insafın yok, bu saatte bunu gören olur da canı isterse diye? :)

mer dedi ki...

hamile bi insanın bu saatte uyuması lazım. e normal bir insansanız da canınız çeksin ne olacak? yarın temin edersiniz. zaten bende de şuan sadece resimleri kalmış durumda. aynı durumdayız yani jonquille. ;)

mer dedi ki...

dut yazısının üstüne basıldığında zaten senin bloğuna gidiyor tuuğğbaaa.... ;)

yutghjlk dedi ki...

:(pardon kusura bakma,ezildim büzüldüm kirpi gibi bişi oldum:) neyse görmedim falla ya

OradaOlmayan dedi ki...

buyrun gelin ewin önündeki dut ağacının dalları yerlere sarkıyor..

yutghjlk dedi ki...

çokk fecii tüketimi yapılmadımı hala,dallarda mı duruo o güzelim dutlar?:(daha bizim bahçede tık yok ya:( ufff uffff,resimlerle idare edicez şimdilik.

jonquille dedi ki...

buyrun gelin ewin önündeki dut ağacının dalları yerlere sarkıyor..

lütfen, kışkırtmayalım kimseyi.
zira hem kaçacak bi yer arıyorum, hem de dut istiyorum.
bi dee, sizin ev ne tarafta kalıyor? :)

OradaOlmayan dedi ki...

izmit'te , buyrun gelin mahalleli bitirmeden yetişebilirseniz tabi:)

jonquille dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.