21 Haziran 2005

...

kına mına olayları gelin için mi yoksa onun arkadaşları için mi zevklidir acaba?dün gittiğimiz kınada en çok gelin eğlendi , en çok üzülende annesiydi.bizim komşunun kızı. çok samimi değildik. öyle ki ben spor ayakkabılarla pek rahattım. o mu? 5 tane elbise değiştirdi. toptoptopuklu ayakkabılar. yasık bide onların üstünde tepindi.ben uslu uslu oturdum zira hiç tanıdığım kimse yoktu.amaa hani genç kız ihtiyacı olduğunda kalkmak zorunda kaldım.annem kalk kalk... aman yanlış anlaşılmasın mum tutmaya sadece. oyun falan değil.
ben tüm kurtlarımı kendi kınama biriktiriyorum.;p
mim ile bir topluluktaydık dün.:) kalabalıktı. başka misafirler hizmetçileriyle beraber gelmişlerdi. ve mim'in üstündekinin aynısının sarısı (mim'in kırmızıydı) hizmetçinin üzerindeydi. :) mim sinir oldu. bende aynısının siyahıyla yada mavisiyle gelseydim ;p heh....
mim ile aramızda da bu olay çok olur. aynı şeyi giyerek dışarı çıkarız. ve hiçbirzaman o gidip eve değiştirmez. hep ben hep ben!!!işte büyüklük bende kalsın diye. bide işin ilginç tarafı küçükken ikiz misiniz derlerdi aynı olunca kıyafetimiz.yahu kıyafet aynıysa aynı. bi dön bak hele yüzümüze. bi gıdım benziyor mu?
bide ufak bir ayrıntı... yemek yerken o misafirler birşey isteyecekleri zaman hizmetçilerine söylüyorlardı. annem de bana... :) (tabi söyleyecek) ;)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ehue hue yasık ya mim e üzüldüm şimdi ama takmasaymış o kadar.. bende arkadaşımla aynı tişörtü giymiştik bi gün millet tip tip bakıodu ama ikizmisiniz diyene rastlamadım hiç ...:D

Erol dedi ki...

Herşeyin fazlası zarardır.
O kadar kurtu bi gecede dökersen, Kına bitmeden başka birşeyler bitebilir :)

Sen de mim'e kötü bi espri yapıp;
"hizmetçi ile ne kadar benziyorsunuz, yoksa ikiz misiniz?" diye sorsaydın..

mim'de sana;
"renk körü müsün?" diye sorsaydı :)

Anneler hep oyledir zaten;
"Fix Anne" :)

mer dedi ki...

kurt biriktiriyorum dediysem o kadar da abartamam.sonra geline bak ne hevesliymiş derler. :p

gene başka başka açılardan bakıp yorum getirdin erol,tebrik ediyorum.:)

gerçi mim bana benzediğinden daha çok hizmetçiye benziyordu.yani renk açısından falan. aman mim buralarda değil Allahtan ;p

bide bir ara aynı odada beraberlerdi. mim'e burası sizin için, bizim yanımıza gelemezsiniz falan dicektim ama şimdi ayıp... gerçi biz öle şaka ile takılıyoruz ama böyle şeyler yapanlar yok değil.Allah ıslah etsin...

mandalina dedi ki...

kına gecelerinden uzak durmaya çalışıyorum.... :)

zaten yakın arkadaşlarımdan evlenen de olmadı henüz.ne diye gideyim elin kınasına?