21 Haziran 2005

ÇoK SiNiRLiYiM

kınadan geldim, böyle bir sürü gözlem yaptım.(mim istedi) yazacaktım ki... beraber 3 seneyi doldurmuş olduğumuz sapığım ısrarla aramaya başladı. tam yazıyorum gene çalıyor.meşgule çevir çevir. milyonlarca kez çaldırdı. artık ben bunu ne yapacağımı bilemiyorum ya... bugün 0224 lü bir numaradan aradı. açmadım tabi ki de. tabi ki 3 senelik beraberliğimiz de bir kaç kere açtığım oldu. sabır kalmadığından oda. ve açtığımda duyduğum o laflar akla hayale gelmez,ıyyy...
hatta mim hatırlar... kaç kez bu yaptığının çok kötü bir şey olduğunu anlatmaya çalıştık kendisine. ama dinler mi ? dinlemez adı üstünde sapık. Allah ıslah etsin. bi tek beni bulmuyor bunlar dimi ya?

zaten bide sim kartımıda kaybettim.bulamıyorum...
yenisini çıkarmak içinde bahanem
_sim plus alıcam babaa... (uff yaaa)

MeLi MaLı ; biri bana dur demeli... olmuyor böyle mercan olmuyor....

10 yorum:

yutghjlk dedi ki...

burdan anlıoruz ki;sapık tanıdık biri,kınada seni gördü ve duyguları depreşti ve tekrardan rahatsızlık vermeye başlama dürtüsü uyandı arızalı vatanadaşta.
ama diceksiniz ki kına da erkek olmaz,olur efenim olur,dış kapının dışında sıralanırlar genelde:)

mer dedi ki...

yok yok tanıdık biri değil... ne öle 0 224 ?
sende az değilsin. hemen yazdın hikayeyi...

yutghjlk dedi ki...

ya iyi de 3 sene sonra bugün??
neden bugün?bugünün anlam ve önemi ne?belki de kınasına gittiğin vatandaşın arkadaşıdır??
uff be gece gecee ne de güzel yazıorum ve sen nie koydun o dut resmini yaaaaa olmaz ama.

un4tunately dedi ki...

tuğbacım sen küçüksün, alışık değilsin böyle sapıklara.. bu sapıkların ne zaman ne yapacağı belli olmaz.. garip vatandaşlar biraz.. hatta baya..:) benim de 5 yıllık bir sapığım var, arasıra çağrı bırakıyor, mesaj atıyor.. hiç birine cvp vermiyorum.. arayınca da açıyorum sırf kontörleri gitsin diye.. açana kadar çaldırıyor zaten kendileri de.. sorunlu bunlar yaa..
ayrıca şunu da belirteyim benim de mercan gibi sapık şahsiyetle uzaktan-yakından bir alakam yok.. kesinlikle tanışmıyorus.. depreşecek bi durum da yok yani..:)

yutghjlk dedi ki...

küçüğüm herşeiiimmm,laa laa llaa
hııımm hımmm
neyse
benimde zapığım oldu,bende aynısını yapardım açmazdım telefonu,

ilgin bi şi daha söliim
bizim arkadaşlardan biri
konuşmayan sapığına şey diodu,"ya tamam numaramı nerden bulduğunu söyle sadece yeterli o kadarı,ee şey sonra sesin güzelmiş ya beğendim"sonraaa bi bakıosun vatandaş tanışıo,muhabbeti ilerletio falan filan,
mutlu son:arkadaş zapığına ya tekmeyi bastı ya da zapık bıraktı arkadaşı bölee bişiler:)

mer dedi ki...

tuğbacık. 3 sene sonra değil.benimkide ara ara aklına geldikçe çaldırıyor işte. bende kontürü bitsin diye açmak istiyorum ama o lafları duymak hatta benim onu dinlediğimi düşümesini bile istemiyorum.ıyy... sapık insan...

yutghjlk dedi ki...

hımm tamam ben 3 sene sonra diye algıladım da okuduğumu kusura bakma,aç kulağına götürme telefonu ötsün dursun orda arızalı şey

ashkar dedi ki...

eğer sapık arkadaş (nerden arkadaşım oluyorsa:) sapıklığı sana karşı bir meslek olarak seçmişse, üzgünüm ama kartını değiştirsende seni tekrar bulur düşüncesindeyim..
en iyisimi sen telefon kullanmayı bırak... (şaka şaka)

mer dedi ki...

yok canım kartı değiştirsem nerden bulacak sende he...:) başka kullanıyorum ama o da yönlendirilmiş duruyo. yani sapığım herzaman benimle...

mim dedi ki...

O adam manyak!