08 Ağustos 2006

ismail yekanın Allah belanı versin klibini gördünüz mü? böö.. maalesef ben gördüm. şarkıyı da dinledim özür dilerim. :p klipte bağırıyo çağırıyor kendini heder ediyor işte. ama en sevdiğim sahne arabayı parçalamasıydı. nası canım çekti anlatamam. sanıırım anlatmasam daha yerinde bi hareket olacak :) bi şarkı vardır duymuştum zamanın birinde. arkadaş toplantılarında alay eder söylerdim. dayanamıcam söyliiym; aramızda ne dağlar ne denizler vararamızda yalnızca tek bir adım varşuan da bi binanın teğpesindeyimsenden snra öleceğim affet sevgiliiim.. böö
*

prison break bitti ve gene baştan başladı salı perş. günleri. bu 1.sezonun sonuydu umarım. ve yakalanmasınlar ya. tam hüzünleniyordum ki bitti zaten sinir oldum. ki eski bölümlerden birinde idam sahbasına gidiyordu abisi. ben nasıl ağlamıştım. sac çok teselli etmişti gerçek değil mer ağlama diye ama. ağlamıştım çok hüzünlüydü. ya evet benim gene ağlayasım vasr. şöyle en hüzünlüsünden bi film tavsiye edin bana :p
*

bi resmimi buldum. yırtılmış. resimde tek ben varım. ama arkasında beraberiz yazıyor. süper bi klip konusu olmaz mı ha? :) odasında dolaşan bir genç kız. bi resim bulur. gülümsüyordur resimde herzamanki gibi. sonra resmin arkasına bi bakar ki beraberiz yazıyordur. ama resimde bile yalnız kalmıştır hayatta ki yalnızlığı gibi. sonra dışarı çıkar. eğlenen insanlar vardır dışarda hep tabi. sevgililer,arkadaşlar herkes güler. sonra mesela tam bi ikiliye bakarken bi resim gibi onun gözünde yırtılır sahne. anlatabildim mi :) yolda devam ederken böyle devam eder. ikili görüntülerin hepsi tekleşir gözünde. hüzünlüdür işe gitmek istemez. bi deniz kıyısına gider. bakar bakar denize. bu arada şarkı ilerliyordur. sahilde yürür falan. sonra dönüş yoluna girer. gene hüzünlüdür ama yırttığı tekleştirdiği resimleri ikilii görmeye başlar. en azından onların mutluluğuyla mutlu olmak ister. sonra eve gider. kapıyı açar. odasına geçtiinde resmi görür. o yırtılan resmin yarısı eklenmiştir. arkasına bakar. beraberiz sonsuza kadar yazılıdır. ve kız arkasını döndüğünde onu görür boynuna sarılır falan.. ım buna bide müzik gerekiyor tabi. pinhani'den bi şarkı olsun bu klibe. zaten kliplerini beğenmedim. yani çok boş. bilgisayar ortamında yapılmış, çok şey ifade eden ama çok kimsenin anlamayacağı şeyler düşünmüştüm onlar için halbuki. dön bak dünyaya için olsun bu klip senaryosu;
yalnız kaldıysan kalkıp pencerenden bir bak(kızmız sabah bi bakar pencereden tabi)güneş açmış mı yağmur düşmüş mü dön bak dünyaya
herkes gitmişse sakince arkanı dön bir bakdostun kalmış mı aşkın solmuş mu dön bak dünyaya
bir son bahar kadar yalnız bi kış kadar savunmasız ya da ilkbaharsan yolun başındaysan...asla vazgeçmeee... (burda dönüş yolunda mini kızımız,daha gülümseyerek falan)
ya klibimizde ki kız da vazgeçmedi ve sonunda sonsuza kadar mutlu yaşadılar :) bu da pinhaniye benden armağan olsun :p

4 yorum:

Adsız dedi ki...

aaa bende gördüm ismail yk nın klibini hatta bugün bangır bangır dinliodu biri arabada bende öğğ dedim :D ama gerçekten güsel olurdu araba parçalamak farkettin mi bilmem arabanın değeri kötüydü sanırm kıyamamışlardır die düşündüm ben..

ben "babam ve oğlum" da çok ağlamıştım belki izlersin..

psychedelicpink dedi ki...

merve pinhani için düşündüğün klibi beğendim :D bence bi mail falan at.

mail demişken is-mail yk klibini gördüm lordi oynuo klipte :P görmelisin burda

Adsız dedi ki...

ismail yk'nın öyle bi klibi yok muydu? böyle resim yırtılıyo, yalnız kalıyo ismail. ağlıyo felan :p

wanadoo dedi ki...

ismail yekanın şarkısı ağzıma pelesenk oldu cıkaramıyorum bir türlü. :(