23 Ağustos 2006

günlerdir bahçemizde ala kargalar bağırışıyolar. (ama ben kahkahaları olarak duyuyorum. kıkırkıkır resmen:)) ala kargalar böle gelirse bi evde öterlerse evden bi güzel haber falan çıkarmış. allah allah ne acaba? :p
ya güzel haberleri seviyoruz,seviyorum,seviyor... :p

yazlık ortamlarına alışıyor muyum neyim. yerlisi olmaya başlıcam buranın sanki. pazara falan çıkıyorum böle. bi garip haller işte. ama evimi özledim be. he tabi birde net ortamları var. ayh.. ben org falan alıp işi büyütmeyi düşünürkene babam süper bi atakla ınterneti kapattırdı. gazamız mübarek olsun. tüm millete hayırlara vesile olmasını dlerim. şimdiye kadar hayırlara fazlasıyla vesile olabildiğimi düşünüyorum. e artık ben de bi hayırım o da. o zaman ne ala değil mi efendim :p

gene buralardayız biz. ara ara gelip hal hatır sorup gideriz.
sizi seviyorum anacım... saygılar...

Hiç yorum yok: