27 Ağustos 2006

bequem.org u kıskandıktan sonra bende bu yola baş koymuştum. ne vardı ki.. parası neyse veririz dedim benimde olmalı dedim. ama gelin görün ki uzun zamandır bi isim bulamamaktayım. seçenekleri yazayım şöyle şuraya da belki oralarda süper fikirleri olan birileri vardır ha ne güzel olurdu değil mi?
*merserize
*meraklı (mer aklı)
*meridyen (pek yuvarlak)
*merdane
*mercimek
*merc
*hercumerc
*merdo (mer dondurmaları diye konseptiyle beraber)
işte böyle seçenekler var. katılımlarınızı bekliyoruz valla bulamıyorum birşey olmuyor böyle çok eski isimli kaldım. sünger falan çekmek lazım.. a birileri de çatlak.org olsun dedi ama. çok içerledim be :P
*

10 yorum:

Adsız dedi ki...

meraklı gayet güzel bence. merserize ne onu anlamadim, kumaş mısınız yoksa rizeli mi :)

mandalina dedi ki...

mer aklı bence de güzel. merdo, konsept olark güzel ama söylenişi kaba sanki ;)

Adsız dedi ki...

evet evet merakli.org çok güzel:) kim demiş catlak.org diye ayıp etmiş bak. :)

Adsız dedi ki...

merzifon.org

tek geçerim :P

Adsız dedi ki...

www.mervecetin.com

www.mervelius.com - rumca gibi oldu sanki :)

www.meryan.org - buda ermeniceye kaçtı biraz :)

www.mavimer.org

memleketini söylersen ona göre daha güzel birşeyler çıkartabilirim. :)

mer dedi ki...

mer-aklı, merak-lı,hoşşeyler bunlar...
bakıcaz..

Adsız dedi ki...

Enes Bey, size Merve'nin T.C. kimlik numarasını verelim isterseniz, ondan birşeyler düşünün..

un4tunately dedi ki...

mim, ben de Merve'nin boy boy fotolarının bulunduğu bir arkaplan düşünüyorum aslında.. adres ve T.C. kimlik numarasının yanında iyi gider:p

ben de merakli.org'u tuttum, gayet orjinal.. ;)

un4tunately dedi ki...

yeni bir önerim var; merce.org

bence bu da fena değil.. :)

pur dedi ki...

mer-can
mer-düm
mer-hum
mer-hem
mer-cek
mer-divan
mer-dane
mer-kez
mer-haba
mer-tebe
mer-hale
mer-siye
mer-ve
mer-inos

bence en güzeli mer-aklı..