21 Temmuz 2006

işte bu sana hediyem :p

insan işte. ne dşündüğü belli değil. kendine bile itiraf edemediği şeyler gün gelip kafasına dank ediyor ve hüzün kalıyor geriye. halbuki diyosun ki ya bırak neden öyle düşünüyosun ki. ama yok işte gitmiyo akıldan ve herneyse işte..

ben en çok dinlemeyi seviyorum aslında. ama dinlemeler bazen içten içe yaralar mı insanı. yaralar..

geçen sene 21 temmuzda hediye olarak bişeyler yazmışız. ama gelip görün bakalım. o arkadaşınızla gece dertleşip ağlarken laf arasında doğum günü olduğunu öğreniyorsunuz. yazık değil mi size efendim. hiç böyle yakın arkadaşın doğumgünü unutulur mu? unutulmadı aslında karıştırıldı. hof çok utanıyorum :p

insanın nerden dostu olacağı belli olmuyor değil mi a dostlar :p her görüşmemizde birbirimize sen kimsin ya napıyoruz burda falan desek de seviyomuyuz birbirimizi nedir anlamadım :) sanırım iyi anlaşıyorz he ne dersin?
aslında bazen birbirimizi kullandığmızı düşünüyorum :) neden dersen.. dert küpü mübarek. o bana ben ona.. hergün bi itirafta bulunuyorum. tutamıyrum kendimi. :) seni seviyorum bebet..

şimdi kendisinin yoğun isteği üzerine bi şiir yazaacağım :p

Bigün ağlarsan omzumda ya da telefonda
Elleri düşünmemek yakışır sana
Takma kafana hiçbirşeyi
Ümitsizliğin bilmez misin ardında
Lalelere vuran ne güneşler parlamada

ayh süperim biliyorum..:p

Jonquille derler adına
Odur template değiştiren haftada
Nasıl sevilmez ki bu kız
Q ups...
Uzun konuşmalar sonunda
İncedir narindir bana göre
Lakin bazen kırılır habire
Lakin bazen de ağlar gece gece
Elbet dileğimiz gülmesidir net alemince :p

ay çok sevdim ben bu işi :p

Doğum günün kutlu mutlu olsun je. en en en kötü doğum günün bu olsun bu şiirlerden sonra özellikle :) bide bi şarkı armağan ediyorum sana canım. (tek sana değil tüm beni tanıyanlara) dinlemezsin ama. bende bi kere dinledim söyleyene değil manaya bakıyoruz..

ben senin olmadığın her yerde canım yeşillenirim
yeter ki düş yakamdan kutupta bile güneşlenirim
bugün benim günüm gönlümce gezer eğlenirim
değerimi bilen usta ellerde elmas gibi işlenirim...

saygılar sunuyorum.. sizi seviyorum...

1 yorum:

jonquille dedi ki...

teşekkür ederim merve.
çok utandırdın.