01 Haziran 2006

metbüs :p

mer bu sefer otobüstedir...
ve elinde torbalarla ayaktadır.
ayakta olması dışında kalabalıktır baya.
ki tıkış durumu vardır...
ve telefonu çalar merin... zırr zırr..
efendim denir.
merin ablasıdır ve nerdesin napıyosun neden bana gelmedin gibi birkaç soru sormaktadır.
ama bi terslik vardır.
ablanın sesi dışardan geliyodur ve
farketmiştir ki merve otobüste herkes ona bakıyodur.
hoparlör açılmıştır ve kapanmamaktadır.
abla mer meer meer diye seslenmekte...
otobüs ahalisi ee efendim desene der gibi merin suratına bakmaktadır.
ama kapanmamaktadır işte hoparlör. (çok gıcık bi durumdu)
ve pili çıkartarak anca sonuca ulaşmıştır...
ve bakışlar bakışlar bakışlar...

metro macerası mı? ehe
insanların bakışlarından niyetleri anlaşılmakta.
kadıncağız çok güzel süzmüştü beni zaten yol boyunca...
sonuçta hoppadanak ilk sorduğu sorunun "bekarmısın kızım" olması şaşırtıcı bir durum değildi.
hayırlısı teyzecim ne diyim ben sana :)

11 yorum:

aliusta dedi ki...

öyle tabi, her şeyin hayırlısı :p

Adsız dedi ki...

telefonu çantanın içine atıverseydin ya ablan da bakar cevap gelmiyor kapatırdı telefonu. bir sürü uğraşmışsın pili çıkarıcam diye :)

Adsız dedi ki...

hehe geçen gün aynısı benim başıma geldi tel. olayı deil de bekar mısın olayı teyze ewini tarif etti gelin annenle oturmaya die sözler sarfetti benim aklımda şurdan bi kurtulsam sözleri geçiodu :D

jonquille dedi ki...

halbuki bu işin bir raconu var öyle değil mi?
kızım adın nedir, okuyor musun, nerelisiniz, kaç kardeşsiniz vs.
yalnız dediğin gibi çok belli ediyorlar, bi de hiç çaktırmadıklarını sandıkları için durum daha da komik hale geliyor.

vaktiyle benim de walkmanin hopörlürünü yanlışlıkla açıp ortalıkta teyple dolaşan alamancılar gibi gezmişliğim var, olsun, canım sağolsun.

Adsız dedi ki...

teesüf ederim jonquille :p

Adsız dedi ki...

ya nasip ya kısmet :)

jonquille dedi ki...

sebeb-i teessüfünüzü anlamadım.

Mert dedi ki...

bir an ayni seyi yasli bir adamin bana sordugunu dusundum metroda, once beni suzucek sonra da bekar misin evladim diye sorucak ahah, pek olasi degil :)

anyone dedi ki...

allah düşmanımın başına vermesin. ilk durakta inerdim hemen.

metro olayına gelince; iyi fikir, ben de annemi göndereyim dışarıya azıcık hava alması için;)

aliusta dedi ki...

bu baya kullanılan bi yöntem anlaşılan, kimse yabancı değil olaya :p

bana biri böyle bişi dese kafasını kırarım

ahahah :)))

Adsız dedi ki...

faruk ; metroda sormayana cevap vermiyorum ben. :p

kimse kimsenin kafasını kırmasın efendim...

saygılar yorumlar için tşkler...