31 Mayıs 2006

mutlu bir şekilde arabaya binilmiştir. dımtıs dımtıs haber dinlemek yerine pinhani cdsi koltuğumuzun altındadır. ve amacımız anne ve baba ikilisini de pinhanici yapmaktır. ve cd yerleştirilir bi güzel. şimdi hangi yol sıkıntılı gelir ki insana denir içten. mutludur mer...
ve birden baba şöyle der ;
_ nasıl müzik bu böyle uykum geldi.
_ ya tamam baba hızlısına geçelim denir. ama en hızlı hele bi gel parçası bulunur.
ve hele bi gel hele bi gel deyip mer kendinden geçerken anne arkadan ne bu hele bi gel hele bi gel der. kapatın der. ve mer bir daha ki araba gezintisinde daha sert bir müzik bulmak için düşünmeye başlar. babama sert bir albüm önerecek var mı aranıza ? :)

( ah kaç kere söyledim gel sac bi röportaj yapak diye. kimse beni ciddiye almamıştı. neyse hazıra konduk deyip kendimizi avutalım bari :))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

baba ve anneye pinhani dinletmeye çalışmak büyük hata. hareketli türkülerin fln olduğu bi albüm bulman lazım araba için :)

demiştin valla, dinlemedim, uçuk bi fikir gibi geldi bana :(

tahin dedi ki...

Babana Osmanli Marslarini oneriyorum:)
%100 memnuniyet garantisi :P

Vladivostox dedi ki...

bu gibi durumlar benim de basima geldigi icin, babamla arabaya bindigim zamanlarda o tsm ya da turku radyolari arayisina girerken ben direkt frekansi ntv radyo'ya ayarliyorum. daha guzel... ntv radyo'yu dinleyin :)

jonquille dedi ki...

var tabi; theatre of tragedy, children of bodom filan dinletebilirsin :)
olmadı bi kaç marilyn manson albümü yolliyim sana :)

daha fazla sulandırmadan, neyi varmış tsm'nin, oturun dinleyin demek istiyorum. e tabi çok uzun süre dinleyince insan meyhanadeymiş, ya da damarlarından kanı çekiliyormuş gibi hissediyor ama olsun :)

son olarak, eğer şehirlerarası yolculuklarda -bin küsür km'den bahsetmekteyim- kendileri arkada uyuma moduna giren, sizi de şoförü uyutmamanız için vıdvıdı yapmakla görevlendiren bi aileye sahipseniz muhakkak cıstaklı bi şeyler yanınızda olmalı diyorum. yoksa bi süre sonra ne yapacak akrobatik hareket kalıyor ne de anlatacak sapma sapan çocukluk anıları.
öyle ki 13 saat uykusuz, ara vermeden yol teptikten sonra babanız bile 'şöyle haretekli bi'şeyler açsana' diyor ve lanet radyo çekmiyor.
saygılar bizden..