20 Haziran 2006

kırk yılda bir gündüz uykusu çekeyim dedim kendime. düşünmeden geçsin gün içinde ki bir kaç saat. gelin görün ki tlfnum rahat vermedi. o kadar çok msj geldi ki. her titreşimde heyecan yaptım oley dedim ama biri cardfinanstan diğeri turkcellden diğeri gene cardfinanstan sonra biri de velare diye bir mağazadandı. deli ettiler beni. ve bi arkadaş aradı bişiler anlattı hala düşünüyorum neydi.
bir diğer uyandıranda şu ki ;
bizim burda günaşırı şu olur.sokaktan gelen bir ses;
overlok makinası ayağınıza geldi... 5 dakikada overlok yapılır... ve müzik başlar...
dın... dındındındın... dındındındın.. dındınınınınını....
al yazmalım selvi boylum. müziği ile inletir buraları. ben sevinçli olurum. "seninin işte alıp götürsene beni" derim bi bakarım overlokçuymuş.. zaten annem her bu müzik çıktığında gene seninki geçiyor diyor. aman yanlış anlaşılmasın hiç görmedim bile overlokçuyu. sadece arabanın sesini duyuyorum...

Hiç yorum yok: