20 Haziran 2006

...
diyecek sözü olmayanlardanım ben.
nokta konuyor her güzel şeye
bi kere de diyorum üçnokta koyup devam etse
bi kere de diyorum noktalı virgül ile açıklansa
bazen virgül konsa sonra gene kalan yerden devam.
hep ama hep yeni bir paragrafa başlamaktan yoruluyor insan
hele bazen sayfa çevirmeler yok mu
işte en zoru...
devamı gelecek cümleler istiyorum hayatımda
3 nokta olmazsa 7, 8 nokta koyup devam etmek istiyorum
noktalı cümleleri çıkarsak hayattan..
a pardon..
noktalı bile cümlem kalmadı ki benim..
cümlesizim..
diyecek sözü olmayanlardanım ben...
sadece bildiğim şu ; :/
falan.. filan..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

en azından yanlız değilsin...

"bi kere de diyorum üçnokta koyup devam etse
bi kere de diyorum noktalı virgül ile açıklansa
bazen virgül konsa sonra gene kalan yerden devam."

yada iki nokta konup bazı şeyler açıklanabilse...

hepatitze dedi ki...

milli eğitimden geliyoz biz.. bu yazıyı çocuklara okucez.. müsade var mı?