07 Haziran 2006

ayşegül serisi vardır bilirsiniz. ayşegül köyde, ayşegül piknikte, ayşegül ormanda.. ayşegül heryerde. bazıları da ayşegül köpeğiyle falan filandı. çok okuduk ve ondan bu kadar gezmek istiyoruz belki de...
neyse konumuz şu ki.. şimdilerde ayşegül kalmadı. bu gençlik ne okuyor..
yeğenlerimle beraber kalalıberi onlardan biri oldum çıktım. düşünün artık dün gece rüyamda biri beni istiyordu sonra hep beraber çocuğu görmeye gittik. gidince vardığımız yerde ben sokakta ki çocuklarla yağ satarım bal satarım oynayama başladım. evet çok geldi bu kadar çocuk bünyeme...
yeğenlerin tüm eşyaları odamda. bir yanımda boyalar bir yanımda kitaplar falan.. kitaplara gelelim ki.. elimizde ki kitap ayşegül serisinin yeni zamane gençlik için hazırlanmış olanı...


1 yorum:

ashkar dedi ki...

ya ciddi ciddi var mı böyle bişey. hasan internette çok güldüm ya görünce.
bizim zamanımızda cin ali vardı. siz belki hatırlamazsınız.