25 Mayıs 2006

ne derler... beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır. kim dedi ki bunu bilmiyorum. ama beklenen günün geleceğini bilmek insana çok rahatlık veriyor. geçmişimden biliyorum. bekliyordum ve biliyordum o günün geleceğini. ama boş bir bekleyişmiş ki olmadı olamadı. beklerken sen, ki beklenen beklendiğini bilmiyorsa.. hatta gelse bile o bekleyen için gelmiyorsa... bu ne büyük yıkımdır...
hiçbir beklenti içinde olmadan beklemek var bi de. hani ne olacağı belli değildir, o sana ne diyecek, hakkında ne düşünüyor bilmezsin. ama beklersin işte. işte. bence bu ortada kalmaktır. doluya koyup ümitlensen kırılabilirsin. boşa koyup sallarsan ki o zaman da belki de fırsatları kaçırırsın. işte tam ortada durmak lazım... bide ne der mustafa sandal bir şarkısında.. akışına bırak damarında akan kan gibi falan :) bırakmak lazım bazen. hakkaten hayırlısı olunca o akış öyle bir değişir ki.. işte o anda da basireti bağlanır insanın. bağlanır da ne desen boş oluverir...
valla je söyledi bu konuyu. bende ne geldiyse sakınmadım klavyeden. içimde pek doluydu zaten. düzeliriz inşlh bakalım. hayırlısı...
gitme vakti gelmiştir artık. kalanlara selam olsun. ben gideyim adım kalsın... falan filan...

(falan filan diye bir şarkı var. redd söylüyo. ben böyle güzeliiiim falan filaaaan diyo. saçma ya)

blablablabla...

Hiç yorum yok: