17 Mayıs 2006

minibüss dünyası

dün gece şehir mektuplarını okurken (ki beğenmedim) minibüs tasviri yaptı bi bölümde mustafa kutlu. benimde aklıma geçen seneki bir olay geldi. geçen sene okula giderken baya bi vasıta değiştiriyordum. metro falan iyiydi de minibüsleri pek sevmezdim. otobüsleri severdim ki boş olmalılar.
minibüsü sarsıntısından dolayı sevmiyor olabilirm ama bi kere şöforün koltuğuna oturmak isterdim. keşke herkesin koltuğunun altında öle bi yaylı bişi olsa da böle koltukla beraber zıplasak falan :)
otobüslerde kolay ama minibüslerde ayakta durmak hakkaten çok zor. hele de elinizde kitap neyin varsa. doğru dürüst sarsıntılara mı göğüs gereceksiniz elinizdekileri mi düşürmiceksiniz. he bide parayı çantadan çıkarma faslı var ki.. çok korkunç...
he bi olay aklıma gelmişti dedim anlatıyım...
mer ve süm baş kahramanlar. minibüse binmişler yanyana oturmaktadırlar. normal seyrindedir herşey. zıplamalar yerinde, insanlar normal konuşmalarda. ve birdeeen... bi durakta durur minibüs ve iki tane balici çocuk girer içeriye. oturacak yer yoktur ve otururlar yere. tabi ki bali kokmaktadırlar. ki yer dediğimiz yer mer ve sümün hemen dipleridir. korkmuşlardır. ama bi zararları yoktur. şöfer bi kaç kere çocuklar yerde oturmayın dediysede dinlememişlerdir.
sonra birdeeeen ( biliyorum çok heyecanlı) mer ve sümün 2 önündeki koltuktaki kucağında bebeği olan kadın şöfere seslenirrr..
_şöfer beey yanımda ki adam beni taciz ediyooo
dadadaaadaaan... herkes şokta.. adam birden kalkar yok öle bişi falan der. ama kadın haklıdır bi sürü şey söyler hakkında adamın. ve bizim paliciler... aman allahım işte en büyük korku anı.. kalkarlar sen nasıl bağyana öyle şey yaparsın lan diyerek üstüne yürürler adamın. şöfer durun durun karakolda dururuz der. adam salak. polisim der tabi kimlik falan yok. aptal. neyse :) sonra bizim çocuklar üstüne giderlerken arkadaki cırtlak bağyan çocuklar yapmayın diye ağlamaya başlar. mer ve süm arada korkudan telaşla etrafa bakmaktadırlar :) sonra bi yerde durur minibüs. adam iner. çocuklar ceplerinden balimidir nedir böle yakan bişi galiba çıkarırlar atayımmı üzerine diye adamın üzerine gitmek isterler. şu arkadaki cırtlak bağyan hala yapmayın diye ağlamaktadır. balici çocuk tamam abla yok bişi sakin ol der mer kopar :) sonra adamdan kurtulmuşlardır ve mer ve süm inmek isterler ama balicilerle aynı yerde inmekten korkarlar. ve diğer durakta inerler ve düşünürler... bi minibüste başımıza bu kadar şey gelme ihtimali yüzde kaçtır?
bi olay daha var aslında.:) geçen abim bi adamı dövmüş bu yüzden. süpermen gibidir benim abim ehe :p
devletim bu pis adamlara bi çare bulsa keşke.. uf iğrenç şeyler bunlar. Allah hidayet versin...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

nerde devletim, nerde görevlilerim. saldırmayan balici istiyoruz :)

abine helal olsun bu arada :)

Adsız dedi ki...

ben daha kötü şeyler anlatırdım da: ))) neyse..:)

Adsız dedi ki...

gebze-harem hattı ünlüdür.
Allah binmek zorunda bırakmasın.
amiin!

aliusta dedi ki...

sinir bey inanın bu hususu biz de defaatle bildirdik (sadece bubloga değil siyah olan tüm bloglara) lakin kimsenin umurunda değiliz, resmen kör olun deniyor bize :P

Vladivostox dedi ki...

siyah arkaplanli siteler icin en iyi cozum, rss reader ya da bloglines.com turevi siteler kullanmak. tavsiye ediyorum :)

Asuman Unsal dedi ki...

inan ki devletin kendisine hayrı olsa bu işlerde rayına girer kendiliğinden