10 Mayıs 2006

hepatit ze hanımcım yazmış bizi de düşünmeye sevk etti. ve düşün düşün sevmediğim bir sebze yok. bitek baklayı sevmem ama onu da enginarın içine koyuyor annem enfes birşey oluyor. :) demek ki sevmediğim sebze yok.
meyvaları düşündüm. bi tek kavun çıktı. gerçi o da peynirle hakkaten güzel olabiliyor bazen. ama karpuz varken pek tercih edilesi değil. :)
düşünmeye devam ediyorum. yemeklerden sevmediğim birşey arıyorum... ya uf.. bulamıyorum :(
ben enleri saysam :)
ama onların hepsi benim gözümde birer haftasonu gibi. ayıramıyorum hiçbirini birinden :)
ama tatlılardan şöyle bi künefe hiç fena olmazdı şimdi.
a evet tatlı olarak ben dondurma sevmem. yerim ama.. ölesine işte :)

bir an için zü ile şu hallerimiz yer değişse... annelerimiz mutlu olsa :)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

karpuzla peyniri çok severim ama kavunla yemedim hiç

hepatitze dedi ki...

annem seni daha çok sever diye korkuyorum:)

yetersiz veri dedi ki...

1. Demek ki hepatitze bir bağyan bloğu. onu da okumaya başlıyoruz en kısa zamanda :P
2. Arada rakı kaynamış(peynir-kavun üçlüsünün demirbaşı)
3. Karpuzu da pikniğe gittin mi suyun içine bırakacan ki buz gibin olsun dadından yinmesin...

mer dedi ki...

kavunla yeniyor sacid bak yanında rakı bile içiliyormuş. haberimiz yok.

hepatit ze ; kesin benim annem de seni sever. gel yer değiştirelim :p

yetersiz veri ;
1. demek ki yetersiz veri tipik erkek blogu. aman kaçalım :p
2.boş..
3.tamam öyle yaparız.
:)

yetersiz veri dedi ki...

ne yaptınız bayan bloger lar sözleştiniz mi ne? kime selam asl? dediysem cevap vermiyor.... Yol açın arkadaşlar lütfen yani...