08 Mayıs 2006

ben aslında dağınık bi insan değilim. sorun kullandığım şeylerin ortada olması. işte kullanılıyor bu oda ve doğal olarak çevrede birşeyler olabiliyor. arada bir toplu toplamalara girişerek dağınıklığa geçmesin diye uğraşıyoruz. masam neler varmış hele bi bakalım. (bize gelmiş olanlar boş görmüşlerdir belki. ama o toplu hali.. ben doğal halinden bahsediyim)
sağtarafta tezhip fotokopileri hemen ilersinde boyalar,fırçalar vb. termos bardaklardan, yanında zünün hediyesi kelebekli çerçeve. sol tarafta okunmuş ama hala altı çizilen yerlere dönüp bakılan,halen okunmakta olan kitaplar. ve hoparlör ve kablo ve kablo bide kablo... fiş var ki 8 li. gene ordanda bisürü kablo çıkmakta ama hepsini tıkıyorum çekmecenin içine :)
geçen seneden bir foto var elimizde. şimdi de çok farklı değil aslında. sadece tezhip malzemeleri yok bu resimde. bide müzik setinin yerini değiştirmişim. bi ara toplarsam az biraz, çekerim gene :)
birini ebelemek gerekiyomuştu. sacidi,jonquilleyi, faruk'u bide nahnuyu ebeliyim.. hadi bakalım rastgele...

...

3 yorum:

Rthem dedi ki...

ya merve bu moda mı? masanın fotosunu çekip gondrmek?? ama duzenlisin hadi..her ne kadar sadece foto icin duzenlemis olsanda(senin ifadelerinle : )) neyse bakalım bizde belki kendi masamızı deşifre ederiz...

yetersiz veri dedi ki...

çok ucuz bir kitaplık. bu kadar dandiğini görmedim yani... :P

fzehra & hkubra dedi ki...

Ben ki ;tezhip nevinden bir alamet göremedim yaw bu masada :))