15 Mart 2006

Sanem Ç. oynuyor diye hemen Kara Melek dizisini yayına koymuşlar. E tamam benimde ilk izlediğim dizilerden biridir. Özellikle şarkısı çok severdim küçükkene. Çocuklarım olmadan asla diyen kadının aslında kara bi melek olduğunu mu söylemeye çalışıyorlar nedir?
*
Çok fazla sinir oluyorum cocacola reklamında oynayan çocuğa. O güldükçe benim nefretim çoğalıyor. Şimdiden söyliyim kimse bana öyle gülmesin. Gıcığım...
*
Danone büyüten lezzetle ilgili bi ara çocuk sağlığını etkileyecek maddeler olduğuna dair haberler yayılmıştı nette. Herşeye de inanamıyor insan. Ama daha çok yensin diye fiyatının inmesi falan insanı iyice kuşkulandırıyor. En iyisi hiç yedirmemek çocuklara. Gençliğe birşey olursa geleceğimiz kalmaz.
*
Yazdıklarıma bakınca nasılda anlaşılıyor televizyon izleyip bilgisayar başına oturduğum :) Ben bile anladım. :p

Hiç yorum yok: