06 Mart 2006

La Mer'in evinin arka tarafı böyle bahçeliktir. Çoluk çocuk oyunlar oynar hep. La Mer odasındadır. Birden sesler gelmeye başlar.Bir küçük çocuk bağırmaktadır :
_ yardım ediiin yardım ediiin...
Mer çok umursamaz ama hala devam eder çocuk bağırmaya. Odanın bir ucundan cama doğru giderken Mer aklından o kadar çok şey geçirir ki..
Mer'in içsesi ; _belki de annesi bayıldı çocuğun camdan sesleniyor... belki de evde yangın çıktı... belki de belki de belki de...
Mer camın önüne gelmiştir düşüne düşüne... ses devam etmektedir...
_ yardım ediin yardım ediin.. burda bi örümceek vaar yardım edin...

işte böyle. Mer kahraman olmayı düşünürken olay bu şekilde sonuçlanmıştır...

(edit: bi gerçek kahramanlığım var onu da yazayım bir ara.)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

belki de hayat kahramanlarla dolu ama hiç kimse bunun farkında deil..

Ufuk Ilter dedi ki...

Kahramanlık yapma çabanı takdir ediyorum Mercan :p Tabii bu arada örümcek hayvanını çok sevdiğimi belirtmeden geçmiim..