24 Mart 2006


la mer ; fevkalade bir şey. seni seviyoruz buenoo
jonquille ; çocukluğumun aşkı :) küçüklüğüm kinderlerle ve nutellayla geçti benim
sacidu ; ya güzel de işte bana ağır geliyo. içinde vıcık çikolata varya
sabanur,alisarı,mim ; o ne ?

ekşiden ; dün gece tuketirken "ben bunun fabrikasının sahibiyle evlenecegim" diye dusunmeme neden olan cikolatadır kendisi.
cok lezzetlidir.once dısındaki cıtır kısmı ısırıp sonra icindeki kremayı emmek suretiyle yenmesi tavsiye edilir.
devamı için buyrun...

6 yorum:

sacidu dedi ki...

söylediklerimin hakkımda delil olarak kullanılacağını bilmiyordum. avukatımı aramalıyım :))

jonquille dedi ki...

"ah bu log'ların gözü kör olsun" diyorum :)

aslında ilk cümle bueno için yanlış olmuş. zira o sıralar kinder suprise, dupla filan vardı daha çok. bi de süper ambalajları olan yine ferrero ürünü, içi fındıklı çikolata topları...
bueno daha genç olmalı :)

bu blogu girmene ilham verdiğim için teşekkür etmene gerek yoktu, rica ederim :)

Tugc dedi ki...

ben de bayilirm buna..ben genelde kinder sevenlerdenim zaten..

aliusta dedi ki...

oyuna getirildim, masumum :P

mer dedi ki...

heran her dediğiniz gelmez bu taraflara merak etmeyiniz.

jee; senden bahsettim işte blogda.daha ne istiyorsun anlamıyorum ki :)

jonquille dedi ki...

haha..
meşhur oldum sayende mer. minnettarım ;)