24 Mart 2006

Ben kedi istiyorum. Böyle etrafımda dolaşsın. Miyav desin ben ne oldu yavrum diyim :) Sırnaşsın bi yandan nankör olsun. Sonra resimlerini çekeyim. Güzel güzel karizmatik karizmatik baksın. Burnuda güzel olsun.(kimseyi kıskanmadım he) Ve rengi beyaz olsun. Çok tüy dökmesin. Ama çok tatlı olsun. Şimdi kucağımda olabilir mesela. Adı ne olsun... Adını bilmiyorum. Olunca koyarım. Aslında anneme sordum. İzin vermedi. Olabilecek tek şey doğum günümde alınmasıydı. E anne yavru kediyi atacak değiliz ya diyerek kalacaktı. Kimse almasada ben alıp şu arkadaşım aldı derdim nolcak :) Ama olmadı işte. Cesaret edemedim. Atar falan sokağa annem. Aman mazallah. :) günaha girerim...
Tek umudum kaldı. İlerde kendi evimde alabilirim. Hatta hediye edilir bana falan. :p Çok sevinirim.
ya... Bi hayvan sevmek istiyorum. y? Yok o olmaz. Yoksa hemstire mı olsam. Böyle tüyüde dökülmez..

4 yorum:

sacidu dedi ki...

bende var öyle bişey. çok fena tüy döküyor ama. hayallerdeki gibi değil yani :)

Adsız dedi ki...

ilk kedimi bulduğumda ayağı yaralıydı o sıralarda abimde gözünden ameliyat olmuştu ben tuttum kediyi eve getirdim annem hastane dönüşü kedileri hiç sevmemesine rağmen haline dayanamayarak önce veterine götürdü sonrasın da bakmaya başladık evin bahçeli olmasından ötürü çok zorluk çekmedik ama yavrularından panda beni hiç sevmedi annemi kıskanıyordu sanırım...10 yıl baktık bissürü kedim ve bikaç fotoğrafım oldu kral mesela çok özel bi kediydi ne zaman ağlasam kucağıma gelir bakardı bende onunla konuşurdum oda miyavlarda anne mama derdi yada bana öyle gelirdi.bilemiyorum...şimdi ne kedilerim var nede annem...hepsinin gidişi ayrı hüzünlere sebeb oldu...
kediler sanıldığı kadar nankör değildirler tecrübelerimle sabittir...ve stres topudurlar(bu cümle biraz abuk oldu)ama kedi almayı düşünüyorsan yada bakmayı iyi düşün derim eğer apartmanda oturuyorsan çok zor olur....onlar da insanlar kadar özgür olmak istiyorlar bence...
bissürü şey yazabilirim daha ama burada satırlarımı sonlandırıyorum...
umarım rahatsızlık vermemişimdir.
merhaba...

mer dedi ki...

sacid melis bambaşka. ve artık aslan olma yolunda bence. kocaman olmuş..

mer dedi ki...

anonim insanı ; rahatsızlık olmaz tabii ki de. güzel şeyler hatırlatabildiysem ne mutlu. (bi x falan olsaydınız da bari diğer anonim insanlarıyla karışmasaydınız) :p
kediler iyiler hoşlar da işte. zor oldukları bir gerçek. apartmanda hele. şuan için düşünemiyorum bu yüzden.ve tabii ki annem yüzünden. ama seviyoruz elimizde olsa da hep sevsek diyoruz.