17 Şubat 2006

herzaman bunu tartışırız yani istişare ederiz. mesela ülker. eti browni çıktı tamam. sonrasında sende çıkardı bi browni. tadı aynı çok güzel. ama ama.. ya aynı paket yapmak zorunda mısın? bunun bi pazarlama da hilesi falan mı var.ne gerek var iki üç kişi karıştırıp alsın diye beni soğutmasanıza ürünlerinizden. tadını taklit et ama neden bide paketi taklit ediyorsun. ya senin paketin mavi olsun nolcak? yada ne biliym daha uzun olsun. neden aynı? gerçekten sinir oluyorum....

ülkere staj içingitmiştim. ama stajım yapıldı gösterdik falan. ama iyi ki yapmadım diye düşündüm sonra. hani staj defterine yazıcam şunu yapıcam diye falan adamdan bilgi almaya gittim. tamam çok güzel bi ofis. 5 kişi var masalarında. ve hertaraf çikolata,şeker,bisküvi dolu. bi adam bilgisayarda işini yapıyo ama elinde koca çikolata yiye yiye. aman Allahım. akılllara zarar. bu arada ülkere gıcıklığım bide şundandır ki adam bana bi şeker tutmadı ya. insan verir bi tane.. hıh... yemediğimizden değil ama insan ne biliyim.. kaba şey...

2 yorum:

RhâpSødy dedi ki...

:)
demek bi şeker bile tutmadılar.
ayıp etmişler valla :)

Ufuk Ilter dedi ki...

derler ki.. bir ürün çıkardığında, ürününü ilk olarak rakibin satın alır :). Yani, anında seni taklid eder.. Eğer yapabiliyorsan, daima kaçıcan, yeni yeni şeyler çıkarıcan.. Başkaları da aynısını yapınca, hemen sen yeni bir ürüne geçicen.. Senin dediğin gibi.. Bilerek taklit ediyorlar birbirlerini herhalde mercan..