10 Aralık 2005

zaman ne çabuk geçiyor... çok çok hızlı... daha dün bebe bebe yürümeye çalışan yeğenlerim var etrafımda. şimdi kocaman oldular.
koşuyorlar zıplıyorlar. bi tanesi diyo ki ben sony blabla fotoğraf makinası istiyorum ama 500 euro.. bunu söleyen çocuk 4. sınıfa gitmekte.. biz ozamanlar 4. sınıfa giderkene.. hiiç böyle şeyler bilmezidik sanki. bu olanlar hep tv yüzünden. başka ne olsun. izledikleri hayatları istiyorlar çocuklar. dedim ki yeğenime ben sana benimkini veririm.. ayh yok dedi istemem onu. çok eski.. deli kız.. buldu da mis gibi makina halbuki. tamam 10 cm olabilir macrosu,vb sorunları olabilir. ama bu kadar da hor görülmez bi insan yau...

düşünüyorum... bizden önceki nesil gibi olacak mıyız bizden sonrakiler için? yeni teknolojileri falan anlamayacak mıyız? torunlarımız mı öğretecek bize "off neden anlamıyorsun" diye...

Hiç yorum yok: