11 Aralık 2005

ben çok fazla hitap kullanmam konuşmalarımda. nitelendirme sıfatı çok yoktur cümlelerimde.. yani canım,aşkım vb. bunları söyleyemem öyle kolay kolay... yani arkadaşlar arasında... güzelim nasılsın,bitanem minik kuşum vb. yağdanlıklar yapamam. fikrim sorulsa güzel mi dense sadece güzel derim. harika mı dense harika derim... üstüne ekleyiptee yok efendim şaşırmalar,süper olduğunu söylemeler yok... hiç bana göre değil. kötülüğü,çirkinliği için de bu böyle. nerden geldim bu konuya.. insanların bana söyledikleri şeylerden... beni itham ettikleri kelimelerden. nielendirdikleri sıfatlardan... çok üzgünüm sadece böyle şeylere mazur kaldığım için. hak etmediğimi düşünüyorum gerçekten. ya aslında benimle alakalı birşey değil. hiç bir insan evladına söylenmeyecek şeyler.
biliyorum aslında bunları yazmamalıyım belki. ama rahatlamam lazım. bu blog sadece benim rahatım için yazılıyor. birileri okusun diye değil. okunuyosa da bi sorun yok fakat ben yazar değilim. sadece dertli bi tipim işte. anlatıyorum açılıyorum. bu kadar. evet bu kadar... saygılar....

Hiç yorum yok: