11 Ekim 2005

...

dışarda yürüyorum... herkes bana bakıyor sanki...
kime baksam gözleri gözlerim de...
sanki hepsi birden biriken suların ne zaman akacağını merak ediyorlar...
evet hepsi meraklı...
bense zor tutuyorum... hüngür sümük dışarlar da görünmek istemiyorum.
ama yüzüm asık... asıktan da asık... bi farkettim ki yumruklarım sıkık.
her an biraz daha zorluyor bentleri sular...

en sonunda varınca oraya kurtuldular benden...
tanıdıklar şaşkın...
ne oldu diyorlar ısrarla...
bense "hiiç" demekten yoruluyorum...

anlatsam...
ağlarım...
anlattım...
ağladım...

4 yorum:

Zagrep_Radyosu dedi ki...

Bence mewsimden...

mer dedi ki...

olabilir.. bi otursa şu mevsim.. bende rahatlasam...

Erol dedi ki...

beni kimse anlamıyor. hep şu kimseler sebebi hâlimin. hiç demek yoruyor, bir hiç diyorum; her hissim dökülüyor hiç kelimesinden. tek başına bir ben cevabım; hiç. rahat bırakalım mevsimleri, güneş döner, dünya döner. biz sayarız turlarını, yaprak dökülür, sararır hava. içimizde ne mevsimler akar, kendinden emin değil iç mevsimler. güneşi batıran, yağmuru yağdıran, içini dışında bulan, "hiç"ine inat, gözyaşlarını akıtan... ağlasan anlatılmaz, anlatsan ağlatılmaz..

eden kendine eder, kimse de kendine, kendin de kendine. kendin değil kimseye..

mer dedi ki...

tek başına bir ben cevabım; hiç.

sevdim bunu...


öyle misin ? ben öyleyim...
aslında kim ben "herşeyim" diyebilir ki?