05 Eylül 2005

mutlumuyum... ?

1. değer verdiğim insanlardan aynı değeri,sevgiyi içimde hissetmek...yani karşılık almak...

2. sevdiklerimi yanımda hissetmek... konuşmadığımda bile kalbimde sıcaklığını hissettiğim insanları seviyorum. ben sevince çok mutlu oluyorum...

3. hemen şimdi tartıya çıksam 5 kilo(bile) az görsem kendimi... oo my GOD... mutluluktan diyecek kelime bulamıyorum.. (görmememe rağmen)

4. :) herşeye rağmen çikolatalı pasta beni çok mutlu ediyor ya... sonrasında vicdan azabı çeksem de... (cheescake de olur yanında da çay varsaa... değmeyin keyfime..)

5. gülmek... ama olur olmaz herşeye gülmek.... ufak kırgınlıkları,üzüntüleri,olayları unutmanın,mutlu olmanın en kolay yolu..

6. bilgisayar,adsl,fotoğraf makinası,cep telefonu,müzik(şarkı söylemek çok mutlu ediyor beni de. mim çok fazla haz etmese de ve her seferinde şikayetçi olsada özellikle arabada , "seviyorum işte var mı diyeceğin seviyorum işte var mı diyeceğin"?) :),filmler,kitaplar... elektronik veya değil... çoğu vaktimi paylaştığım şeyler bunlar... seviyorum onları ve mutluyum...

7. insanları mutlu etmek.. sevdiklerime hediye almak, paylaşmak... (mutlu etmek için ölmek bile istediğim görülmüştür..dün dua ettim) evet evet beni dua etmekte çok mutlu ediyor. sırf kendime değil,başkalarına da. zaten ;

8. zaten... Allah'a yakın hissetmek kendimi mutlu olmak için en büyük neden. belki huşu içinde ki bir namaz,belki Kabe yollaında ki Lebbeyk nidaları... işte mutluluk... (babam dese gene gidiyoruz... )

9. alışveriş... her ne olursa hiiç farketmez... hele de limitsiz oluverse... (canımda bişi istemiyo yahu hayret...)

10. blog yazıp içimi dökmek,yada kağıtlarada olsa bişiler yazmayı seviyorum.. rahatlıyorum.. mutluyum...

ben gidiyorum gene... kimler sobelendi bilmiyorum o yüzden sobeleyemicem... üstünüze alınıp kendinizi sobeleyebilrisiniz....

6 yorum:

Zagrep_Radyosu dedi ki...

Bak bunlar güzel olmuş. Belliki dün gelen arkadaş bugün gitmiş

yutghjlk dedi ki...

"5. gülmek... ama olur olmaz herşeye gülmek.... ufak kırgınlıkları,üzüntüleri,olayları unutmanın,mutlu olmanın en kolay yolu.."

Allah eksik etmesin yüzünden tebessümü :)

mer dedi ki...

keşke... ama birgün mutlaka...

(töbee.. burdada mutluyum şükür Rabbime... ) ama daha mutlu olacağım yerlerde var olabilir.. :)

mer dedi ki...

beraber mi gidecektik... aa.. önceden der insan eşlik edeceğini aşkolsun... biletler yanmasın... beni 8 de evimin önünden alırsın..

Ufuk Ilter dedi ki...

Kız sen hacca mı gitmiştin.. Bak bilmiyordum bunu.. Yazdın mı yoksa daha önce.. Arşivleri dolaşayım mı acaba? Okuyayım yahu.

mer dedi ki...

yok yazmamıştım önceden... ama sen gene de gezmek istiyorsan gez arşivi...:)

hac da inşlh kısmet olurda... umreydi...