04 Eylül 2005

ölesim geldi...

8 yorum:

Zagrep_Radyosu dedi ki...

Aman ha!!
Sewdiğin birini ara. Hemen gidiyo o wakit

yutghjlk dedi ki...

kendine gelsene sen hemen!

Gece dedi ki...

Benim de...

mandalina dedi ki...

oy Allahım.toplanın kızlar.istikamet MeRCan!

mandalina dedi ki...

hayrolsun be MeRCan!gönlünü ferah tut...

psychedelicpink dedi ki...

Mercancım dikkat et kendine. Öyle şeyler söyleme :(

mer dedi ki...

gece gece arayamadım sevdiğim birini ama düşündüm de geçti azıcık.. bide şimdi sizi okudum daha iyi oldum. saolasınız...

zaten tubiş "kendine gel hemen" der de ben gelmez miyim .. :)

mer dedi ki...

ben unutsam da karşımda ki unutmayınca ölesi gitmiyor insanın... ama kendim kurtulmak için değil... onlar mutlu olsun...
mutlu olmak lazım... durun ben bide mutluluklarımı yazayım da mutlu olayım...