06 Haziran 2005

UYaNıŞLaR HaYR OLA...

çok severim bu lafı. kim kullanır bilir misin? her yazısının sonunda vardır bu. çokta tatlı bi insandır kendisi. kitaplarının hepsini okudum, ve uyanışının böyle güzel ve böyle derinden olması beni etkilemiştir herzaman. gerçekten uyanışının hayr olduğunu düşünüyorum. Rabbim bize de onun gibi uyanışlar nasip etsin. bazı kesimlerce pek sevilmiyor, hatta uyanık kesimler tarafından bile. belki inandırıcı gelmiyor kimine. bilmiyorum. sadece onu yürekten kutluyorum,bu adanmışlığının ömür boyu sürmesini diliyorum...

12 yorum:

mim dedi ki...

amin

jonquille dedi ki...

amiin!

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

...sayenizde biz de öğrendik kim olduğunu. teşekkür ederiz Mercan!

mandalina dedi ki...

amin...

kim bu M.E.N.?bi yerlerde yazdın galiba ama göremedim.

mer dedi ki...

yok ben yazmadım. ama söliyim. ...
Münib Engin Noyan...

mim dedi ki...

Bu ünlem işaretinin manasını çözemedim?
Mandalina'ya söylemiştim ben zaten.

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Merhaba Mim,
Anlayamadım yaa kusura bakma, ne demek istedin? Ünlem işaretinin seninle değil Mercanla alakası var?

Daha önceki teşekkür yazımı vurgulamak istedim, yani "Tekrar teşekkür ederim." demenin sıcak ve samimi bi hali...

Ben böyle düşünerek atmıştım o ünlemi, bilmem cevap verebildim mi!

Sevgi ve Selamlar

mer dedi ki...

sayın mızrak ;
ünlem işareti çokta olumlu anlaşılmıyo açıkcası ilk bakışta. olumlu ise ne ala... mim'de bu yüzden sormuş olmalı size. olumsuz algıladığından yani. bende öyle düşünmüştüm.kusura bakmayın. saygılar...

mim dedi ki...

Ne demek istemişsin o ünlem işaretiyle onu anlamamıştım. Mrcn'ın da dediği gibi, olumsuz zannetmiştim. Aslına bakarsan önceden ettiğin teşekkürü de kinaye olarak algılamıştım ;) Hani ismi kısaltarak yazmışsın ne olduğu belli değil gibilerinden :) Yazı dili işte, herzaman demek istediğin gibi anlaşılamıyorsun. ;)

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Böylelikle büyük bir yanlış anlaşılma olayının daha, azimle üstesinden gelmiş bulunuyoruz çok şükür :)

Sevgi ve Selamlar

mim dedi ki...

:)))

mer dedi ki...

gene yanlış anlaşılma...:) farklı dünyaların insanlarıyız. bunu kabul etmek lazım. ve bu bizler için çok daha iyi. farklı düşünceler olunca anlaşabilmek daha çok beceri ister. hele de işte böyle iken anlaşabildiysen ne mutlu o dosta,dostluğa...

saygılar...