06 Haziran 2005

,

geçen gün power türk tv'de Sertap Erener'in bi ropörtajı vardı. gerçekten farklı yönleriyle tanımış oldum kendisini... meselaa... kendisine 2 şeyi seçme hakkı verilmemeliymiş, asla 2 şey arasında tercih yapamıyormuş... saçma geldi bana. muhakkak hayatının her anında bu karşısına gelecek sonuçta. şarkıları seçmiyor mu bu kadın? :P bende bu gün çok kararsız kaldım mesela 2 şey arasında. ve daha sonradan aklım kalacak olanı seçtim. sertap benden san tasiye sende böle yap :P

he bide sertap'ın vazgeçemediği şey neymiş ; Tea Serenomy ya acayip bişey bence. daha doğrusu görüntüler gereksiz olduğunu düşündürdü. .yerde oturuyosun bi kere. bağdaş kurmak lazım galiba :P bi bardağa yeşil çay konuyor üstüne su, ters çeviriliyor bişiler yapılıyor öle.. he oldu sana çay. misss diye koklanıp içiliyor. hiçte öle miss denecek gibi gözükmüyordu açıkcası. nerde bizim kaçak çayımız?kokulu çayımız? demliğimiz,ince belli bardağımız,kanepemiz. bide iki kişi karşılıklı olunuyor. e biz kalabalık severiz. çay ile muhabbetlere başlarız, çay ile bitiririz. bize uymaz böle serenomyler.. :) yapan varsa beni aydınlatsın. gerçekten misss denecek kadar var mı ?

şu resimdekilerde serenomyden işte,bilmiyorum. çok şeker gözüküyorlar aslında ama ben hiç taraftar değilim. ben tavşan kanı çayı istiyorum.... o kadar...!!
tea

1 yorum:

yutghjlk dedi ki...

katılıyorum sana ya.
ya zaten o dediğin şeyi(serenomy) yapana kadarr peaahhhh ben kaç bardak çay deviririm.
ne yane o çay koyuyon,üstüne su koyuyon,hangisi üste çıkacak onumu test ediolar bide ters çevirip.ilginçç ya