30 Ağustos 2006

mutluyken blog yazmak çok zor. bi insan mutluluğunu ne kadar paylaşabilir ki. anlat anlat nereye kadar yani. hem nazar değer korkusu da olunca insanın susası geliyor anlatmıyor. ama üzüntülü ya da kafa karışık olduğunda öyle mi.. ilham denilen o şey geliyor insanın içine oo neler neler yazdırıyor. bazen üzüntü lazım insana. ama şimdi değil. böyle çok mutluyum. bakın işte mutlu olunca sadece mutluyum deniyor deniyor öylece kalınıyor işte. hani yüz ifademi gösterebilsem bi derece anlatabileceğim mutluluğumu. ama yok efendim göremiyorsunuz. he evdekiler mi? noluyo merve neden şarkı söyleyip duruyorsun tarzında cümleler duymaktan sıkıldım. sıkıldım ama duruyor muyum? hayııır.. leyla leyla dolaşıyorum işte napalım.. kısmet buymuş :p leyla.org mu alsam :p
*

10 yorum:

Adsız dedi ki...

aşk bir sudur
iç iç kudur
mühehehe

Adsız dedi ki...

işte bu gibi durumlarla karşılaşılabileceğinden mutluluğunu paylaşmamalısın ya da sadece hak edenlerle paylaşmalısın

Adsız dedi ki...

leyla.org hmm bu da süpermiş:)

pur dedi ki...

maşaallah...
ben de korkuyorum mutluyum diye yazmaya parantez açıp hep beraber maşaallah diyoruz şimdi diyorum böyle iyi hallerden bahsedince..

daim olsun mutluluğunuz..

desertrose dedi ki...

aslında kısmen katılıyorum yani:)
ay cümlede kuramıyorum şimdi.
mutlu falan değilim aslındada
bi berrak hissediyorum,bi dingin böyle..kafamın için falan.belki de hiç öyle olmaması gerekirken?çivi çiviyi falan mı söktü?acep ya da dolu mu kaldım günlerce.anlayamadım doğrusu..naber sorusuna rahatça iyiyim cevabını hayatımda ilk defa hissederek verir gibiyim.kesin olalım veriyorum.kesin olmak ne güzell.neyse bu yorum bu kadar kaladursun.
sevgiler/
(:
/mutlu günler /daim olsa şu hal yaa

aylak adam dedi ki...

mutluluk denilen şey kısa süreli oluyor belki ondan anlatılmıyor ya da anlatılmaya değer bulunmuyor. İstediğimiz birşey olunca mutlu oluyoruz ve hemen ardından bu iyi duruma alışıp daha iyisini bekliyoruz, bundandır ki mutlulukları çabuk harcıyoruz. ama diğer duygular öyle değil, en küçüğü bile ruhumuzda büyüyor her geçen saniye, her geçen dakika. Haliyle içimizde o kadar büyüyor ki paylaşmadan, birşeyler yazmadan, anlatmadan tükenmiyor içimizde. hazmedecek kadar küçüklüdüğünde ise alışılmış bir durum oluyor ve yeni mutluluklara ve üzüntülere hazırlanıyoruz, hayatın kurduğu tuzaklara demeli belki de...

İbn-i Sina dedi ki...

Üzüntüler paylaştıkça azalır, sevinçler paylaştıkça çoğalır.. Mutluluğun daim olsun.

Adsız dedi ki...

Umarım uzun sürmez mutluluğun.
Bu arada almayı düşündüğün isimlerin zaten alınmmış olduğunun farkındasındır sanırım. Bu saatten sonra alınmamış ilginç isimler bulmak zor. Soyaddaş olduğumuzu sanıyorum, burdan hareketle birisi almadan mcetin.org'u almanı tavsiye ederim.
mcetin o kadar da kötü değil, hatta insana mutluluk verdiği bile söylenir.

Adsız dedi ki...

umarım uzun sürer efendim mutluluğum. ve inşlh herkese nasip olur sonsuz mutluluk.
ve mutluluktan yazamadığımdan değil sadece net bağlantım olmadığından buralarda değilim. merahlısına duyurulur.
özlemişim buraları be :p

mer dedi ki...

ya üstteki benim :)