02 Temmuz 2006

portakal suyuna bayılıyorum. cappy portakal nektarına da aynı şekilde. böyle buz gibi. şu sıcak havalarda ne kadar da iyi oluyor. ama ama ama. .burdan cappy yetkililerine sesleniyorum. dibinde kalıyor bi parça portakal suyu. sallıyorum kutuyu içinde daha çok var. ama bardağa hiç bişi gelmiyor. nedir bu vurdumduymazlık efendim.. lütfen.. hepsini içebilmek, israf falan etmemek istiyorum yardımcı olun bana..
özsüt portakal suyu da pastasıda sonra başka bi yerin çayı da resimler de sonra başka bi yerde cola falan. hepsi de çok güzeldi. iyi ki gittik be zü :) sağolasın...

4 yorum:

ashkar dedi ki...

pipet kullanmayı deme :)
sonra sonucu paylaş bizimle, yardımcı olacağı kanısındayım :)

hepatitze dedi ki...

ay ben seni rahatsız etmiyim portakalsuyunu içerken hıh:p

yetersiz veri dedi ki...

yahu kuzum, cappy nin o son damlaları düşmüyor, dökülmüyor. dolu zannediyorsun ama nafile çaba. özsüt ise favorimdir. anım var yani. isteyenler blogumdan okuyabilir.

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it
1958 chrysler d Caparella furniture Eurpean consumer email lists chrysler dealerships strapless bikinis