06 Temmuz 2006

bir pilav günü daha geçti.. :) kameraya çektim arkdaşları. herkes seneye hayatlarında neler olabileceini söylediler. sonradan bi izledim ben söylememişim. :) kimileri çocuk isterken kimileri evlilik kimileride okulla ilgili gelecek istekleri vardı. ben düşündüm de seneye pilav gününe arabayla gitmek istemekten başka bişi istemiyorum. büyük eziyet yahu. yok geç kaldımdı otobüs gelmediydi. anne arkdaşın eşi getirecekti bilmemneydi.. allahtan geç gelişim büyük yankılar uyandırsa da gelecek pilav gününe unutuyorlar :)
pilav gününü anlatmak gerekirse..
organizasyon kötüydü. geç vakte kalması engellenebilirdi halbuki. okadar uzun konuşulmayıverse nolur sanki. aykut kuşkaya ( ki kendisini sırtım dönük dinledim. kızlarla muhabeti tercih ettim. tabii çoğu kız arkadaşımız geçmiş zamanda kendisine hayran falanmış. hiçbir şarkısını bilmiyorum bile. kaldırımlar hariç.. ) dursun ali erzincanlı ( dinleyemedik çok fazla. bi arkadaşı arayalım derken) minik dualar (hakkaten minikler) bide çok tanımadığım birileri vardı. benim için günün güzelliği hocalar,arkdaşlardı. pilav? cıks..
pilav günü öncesinde..
cts pasta vb.. sonrasında yemek yemeyi unutan bir insanla beraber olduğum için yemek yemeyi bende unuttum. tamam pasta,çay,çay,çay,portakal suyu,çay,çay ve cola hepsi de yerli yerindeydi muhabbetle. ama yemek yemeyi unutmamalıydık :)
neyse.. pilavgünü öncesinde okadar açtım ki. ben bile inanamadım. sıcak havada yenmez ama iskender yedim... pişman mıyım.. değilim ya.. gidin başımdan..

cts günü küçük ayasofya diye biryere gittik. ne kadar da hoş hoşluğun dışında o sıcakta fazlasıyla serin bi yerdi. tamam ben kalkalım kalkalım diye diretmemeliydim. ama çabuk sıkılıyorum sanırım.. ki özsütte de öyle olmuştu.olsundu.. güpgüzel bir gündü...
ama güpgüzellikler bitiverirmiş haberimiz olmadan. bu güzellikte bitmiş. darısı diğer günlere..
*
bugünlerde her an bi uyku hali oluştu bende. gece erkenden uyumalar, bilgisayar başında gözü kapanmalar, saat 7 de uyanmalar,msj yazarken elinde tlf uyumalar falan. nazar mı değdi nedir anlamadım. :) ama Allah sizi inandırsın uyku çok güzel, ben de güzelim. süper oluyoruz yahu.. :)

uyku deyince.. öyle kötü korkunç bi rüya gördüm ki anlatamam. her yer kan içindeydi. ve hepside benim kanımdı. bi yaratık vardı. ilk böyle sırtımda bi sıcaklık bi elimi uzatıyorum kan geliyo elime. çığılık çığlığa o üzerimdde ki yaratığı atmaya çalışıyorum gitmiyo pislik. sülük gibi bişi sanki. ıy.. hatta öğ.. hayırlara çıksın efendim. inşlh... ürperdim yahu...

1 yorum:

yetersiz veri dedi ki...

kene olmasın kız o, bak son zamanlarda moda oldu ha dikkat et
(Allah korusun efendim, ama hakkaten dikkat keneye )