01 Temmuz 2006

belirsizlikleri hiç sevmem. ya sana gelicem ama saati belli olmaz. ay buluşalım ben sana haber vericem saati.. ee oldu canım. ben oturuyorum evde böyle zaten. hep biri bi saat söylese diye bekliyorum. belirsizlikleri aile içinde de sık sık yaşarım. annem illa son dakika izin vermeyi tercih eder. hadi bekle ki izin versin.. sonra verince hemen hazırlan bilmem ne.. bu yüzden kafada ne giyilecek saat kaçta olacak herşeyi belirlemek gerekiyor. ben pek savruk gözüken ama aslında pek bi planlı bi insanım he. eminim tanıyanlar hadi canım diyorlardır ama valla bak :p
*
istanbul şişkebapları güzel. buz gibi ayran eşliğinde pek iyidir.. pek severiz.. ama istanbul çok sıcak. dışarı çıkmak ki dışarı çıkmak dışında evde durmak bile akıl kârı değil. durduk yerde terleniyor zayıflayacağımdan korkuyrum :p en iyisi açıklık bi yerlere gitmeli falan.. he birde bi işe girme durumu oluştu. napsam yaz bi geçse mi ki yahu... neyse hayırlısı...
*
gnc turkcell kampanyası dahilinde almış olduğum 1000 msjın son kullanma tarihi dündü. ay bi baktım msjlar 12 den sonra bozuk bozuk kokmaya başladı. dolabı kokutmaya değmez dedim attım gitti çöpe. :p 1000 msjdan 20 msj kalmıştı. o da giderdi de artık parmaklarım da ağrımaya başladı he. msj hastalığı olacak insanlarda eminim yıllar sonra. bilgisayardan dolayı çıkacak hastalıkları hiç düşünemiyorum. ki şimdiden.. ya herkeste var mı? bi arkadaşım da daha gördüm. bileklerimizde bi karartı oluşmakta. :) laptop kullanıcılarında oluyor gibi geliyor bana. klavye de mausta hep aynı yerde ve inanır mısın elim hiç kalkmıyor :p umarım sinir bilmem uyuşması gibi tip şeyler bulaşmaz bize. hayrolsun.. Allah beterinden saklasın falan..
*
evimizin geniş bi arka bahçesi var. yok arka bahçe denmez buraya. hani bi sürü ev oraya bakıyor. ne denirdi ya.. neyse.. şimdilerde tam şimdi evet kadının biri nasıl ağlıyor hüngür sümük. bide sitemleniyor falan. konuşuyor birileriyle. ay yavrum.. ağlama kız.. :p
*
dün bir dizide kızın babası öldü. (ıhlamurlar altında dizisi) çok güzel bir kız. ve öyle usturuplu ağladı ki anlatamam. yani ben ağlayınca hiç öyle olmuyor. kızın ne makyajı aktı ne gözleri kızardı. aman ya. benim ağlamalarım hep salya sümük şeklinde gerçekleşiyor gıcık oluyorum. şöyle sakin sakin yaşlar aksa gözümden. böyle gözlerimi kırpıştırsam dizide ki kız gibi arada. abi abi abicim desem sarılsam abime falan. ya hakkaten benim bi abim vardı noldu ona acaba ? :p

2 yorum:

anyone dedi ki...

sağ elimin sol alt köşesi sürekli masa ile temas halinde, oradaki bir nokta diğerlerinden farklı görünüyor, daha sarımsı, daha sert.

ergonomik kullanım diye bir şey var ama hak getire. ölüm ya sürekli bilg. başında oturmaktan bel ağrısından, ya mouse'tan gelecek herhalde.

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot!
» » »