20 Haziran 2006

zayıflamak ya da zayıflamamak.. işte bütün mesele bu...

21 yıllık ay pardon 22 yıllık hayatımda en çok teşebbüste bulunduğum ve başaramadığüım şey bu. ve sanırsam en çok bilgiye sahip olduğum konu da gene bu. bir diyetisyenden farkım yok. demek ki burdan çıkan sonuç kuru bilgi insana bir yarar sağlamıyor. önemli olan o bilgiyi uygulamak vb.. vb.. ve bende bildiklerimi uygulayamıyorum. ve ben yemek yemeyi çok seviyorum. tatllıyı da çok seviyorum. çikolataya bayılıyorum. künefe mi dedi biri.. :p

çoğu kişi :p bu konudan sıkıldığım anlarda "aman meer sana yakışıyo bu hal. boşver" derler. ki bende bilrim ama işte sağlık falan. :) hani ilerde çıkmasın bişi dimi.. evet ne diyoduk he evet ben gene rejimdeyim. hayırlı uğurlu ve tüm millete faydalı olsun...
*
pinhani cnntürkteydi... mutlu oldum izlerken msj geldi "cnntürkte pinhani var" diye. daha mutlu oldum. frekansta gündüz ertesi akşamda 5n 1k da. konserine falan gidemiyoruz bari tvden takip edelim dimi..
müziğin yeni starları yazdı onlar şarkı söylerken cnntürk. sanki benim grubum gibi gurur duydum nedense :) yavaş adımlarla ilerliyorlar ve yürekten destekliyoruz biz ailecek :P
*
bloglardaki 1 yaşım doldu geçenlerde. geçenlerde dediğim 24 mayıs mı ne. ilk daha öncesinde başlanmış bir blogum daha vardı ama elde olmayan sebeplerden dolayı kapanmak zorunda kaldı bir gece vakti mim tarafından.
sonrasında gene açıldı. bugünlere gelene kadar bisürü isim değiştirdim.mercandık my olduk ve lamer enson. gerçi mer olasım var ama. neyse...
blog sayesinde ne çok insanla tanışıp nasıl derler ahbap olduk :) hakkaten şaka maka blogdaşlarım yani sizler benim hayatımda bir yer edindiniz. sırf yanda linkiniz olması değil yani.
görüşülenler,görüşülmeyenşler,görüşülemeyenler... hepimz farklı alemleriz ve iyiyiz hoşuz ya. iyi ki okuyorsunuz siz beni. iyi ki okuyorum sizi. iyiki doğdukk falaaan :p
ben seviyorum yazmayı çok. biliyorum okunduğunda size hiçbirşey vermiyor yazılar. sadece mer ne saçmalıkmış diyorsunuz. ama olsundu. ben mutluyumdu..

10 yorum:

Vladivostox dedi ki...

sitenin 1. yasini kutlarim buyuk buyuk :)
okuyorum muntazaman ama sitene girmeden, zira hala turkce karakterleri goremiyorum. rss sagolsun. yetkili merciler bu sorunun varligini inkar eden davranislar sergilemekte, halk sabirsiz. evet, gece vakti canim sikilmis durumda. nokta. :p

mer dedi ki...

teşekkür ederim nikita bey.
siz okurlarımı memnun etmek benim görevim ama (çok havalandım tamam) elimden gelen birşey olsa.. canım feda valla. bilen biri varsa gelsin yapsın. görün sizde türkçe karakter falan herşeyi.
sıkılmasın canlar.. iyi olsun bloglar.. :p

jonquille dedi ki...

xsfbv sx

jonquille dedi ki...

yani demek istiyorum ki; ben de büyük büyük kutluyorum mer. [o ne demekse :)]

son paragrafı bana ithaf ettiğinin farkındayım, mühim değil :)

ben gayet bilgili ve tecrübeli olduğun başka bi konu olduğunu düşünüyorum. ama neyse, sonuçta bildiklerinin işe yaramadığını destekler nitelikte nasılsa.

salim bi kafayla okuduğumda bu yorumu silicem ya, neys.

hepatitze dedi ki...

okuldayken benim için başka bi mer din..böyle sevinmli sabahları,akşamları,gün ortalarında,kantinde,ders aralarında filan gülümsenen filan..
sonra okul bitti başka mer oldun filan:p
bu blogdaki mer başka oldu ama:p
nşa da bilmezdim pek bu sıkıntılarını..
(ne diyorum ben ya?
not:bi daha je den sonra yorum yapılmayacak!!)
filan:p

jonquille dedi ki...

excusez moi?

jonquille dedi ki...

hmm, neyse, anladım galiba.
kafam karışık, jeton radara yakalanmış olabilir pekala öyle değil mi?
öyle :)

neyse ki ben başkalarını suçlamıyorum, hehhe.

jonquille dedi ki...

yorum fasilitesini bir nevi blogaltı çet, bir nevi şautbask'a çeviren zihniyete tanrı'dan rahmet, yakınlarına sabr-ı cemil niyaz ediyorum.

hepatitze dedi ki...

kafası dağınıkken ona buna laf atan zihniyet gelsinde ona bi limonlu dondurma ısmarlayayım..

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot!
»