06 Haziran 2006

her hapşurmamızda kalbimiz bi an duruyor. ve tekrar devam ediyor. tamam iyi hoş ama... hapşurmalarım çoğaldıkça gerçekten korkar oluyorum. bir daha devam etmez diye çalışmasına. bu alerji çok kötü birşey. hapşur hapşur nereye kadar değil mi? ve kendimi hiç iyi hissetmiyrum açıkcası. kalbimin hiç iyi değil durumu. hem belki durup durup çalışmaktan hem de belki ruhsal açıdan.

"seni pamuklara sarmalar sararım,
ne bedel isterim ne hesap sorarım
ne sitem ne güzel kalbini yorarım
sakınma tatlı dillerini"

bu şarkıyı severim.. ama bana göre değil. pamuklara sarılmak benim kalbimi yorar :) evet pamuğa alerjim var...

1 yorum:

un4tunately dedi ki...

bu şarkı eski günleri hatırlattı bana.. ne çok severdim & ne çok mırıldanmıştım bu şarkıyı.. ortaokuldaydım.. manası, pamuklara sarması değil; ritmi çok hoşuma gitmişti.. yoksa o yaşta kimi sarayım pamuklara.. yaşım kaç, başım kaç:D