16 Haziran 2006

gidiyorum...
çok uzağa değil..
zamansız zaten gidişim ve gelişimde öyle olacak.
belki yarın belki yarından daha yakın bi zamanda gelicem
gitmek istiyor musun mer desin biri...
bende hayır tabii ki diyim.
sanki burda napıyosun desin biri...
hiç demeliyim. hiç yapıyorum evet...
bakın kurallarını söyleyebilirm hiç yapmanın.
ki gerçekten layıkıyla yaptığımı düşünüyorum.
ıı tavsiye ediyor muyum?
yok... kimseyi üzmeye hakkınız yok...
hiç yapmak için önce hiç olmanız lazım
ki layık olun görevinize...
evet hiç dedik çok iyi yaparım
aslında yapmak istediğim kek.
kelek değil...
çünkü dürüstüm ben..
ama çok güzel kek yaparım
çizini de yaparım kakaolusunu da...
ama siz kekime de bir isim takabilirsiniz.
merkek ya da kekmer.. yok bu olmadı...
ben yoksa karışıksarmaşık mıyım gene
sanırsam ve halbusam ki öyleyim.
düzelmek için napıyorum?
evet gene koca bir hiç...
ve uyuyorum...
geceye kapatıyorum gözlerimi
sabaha kapatıyorum
karanlık oluyor heryanım
evet ben uyuyorum...

1 yorum:

hepatitze dedi ki...

bu kadar karışıkken kek yapma mer..
bu kadar karışıkken yola çık..
bu kadar karışıkken herşeyi ayrıştır..
evet bu kadar yeter..