05 Mayıs 2006

bugünlerde hep aklıma geçmiş geliyor. ama baya geçmiş. hani ilkokul falan. ilkokul öncesini yazdık hani oyunlar falan. aslında oyunlar hakkında yazılacak çok şey var ama. gerek yok artık daha sonra. ilkokulda ki defter kaplamalar geldi aklıma. ve etiketler. her sene başında en süslü ,ayıcıklı, çiçekli kapla kaplanırdı defterler kitaplar. ne kadar da gereksiz halbuki. yoksa kapları yok mu sanki var. şimdilerde gördüyseniz öyle büyük kolaylık çıkmış ki. böyle defterlikler var. süper. .:) barbieli falan bazısı örümcek adamlı. çok şeker ya :p
etiket olayında da üzülürdüm hep ben uzun isimleri olanlar için. böyle ya sığmazsa isimleri falan. nil karaibrahimgil mesela. çok uzun kesin sığmaz o cici etiketlere. ya üzülürdüm gerçekten. ve şükür ederdim :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bi de o etiketler zamanla kalkardı, kenarları bozulurdu felan. gıcık olurdum. çok temiz kullanırdım ben kitaplarımı defterlerimi. ama sayfaların köşeleri kesin kıvrışırdı ona rağmen.

şimdikiler çok kolay valla süper imkanları var. al bi defter kapla desen beceremez yeni nesil :)