17 Nisan 2006

uzun zaman oldu yazamadım bi türlü. çünkü zaman pek boş geçiyor. hanideğişik birşey olssa yapıcam ama yok yok yok.. alisarı'nın dediği gibi birşeyler yapmalı ama ne olduğunu bilen yok galiba ?
*
ayıptır söylemesi istanbulda havalar harika. ama ben nerdeyim.. açık pencereli odamda :) neyse gün gelir devran döner biz de lale resimleri çekeriz falan.
*
rüyamda jonquille ile onun okulundaydık. kütüphanede. :) kitap falan aldık ben birilerine bişiler anlattım nedense. ilginçti. hayırlara çıksın inşlh..
*
ya dücane cündioğlu ondan ya da o dücane cündioğlundan etkilendi. yer yer aa sanki o dedim. mesela ;
bir varmış bir yokmuş,ne varmış ne yokmuş, var var iken,yok yok iken, develer tellal, pireler berber ikeni ben annemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken, sallanan sallantı da, sallayan sofada, sofa kocaman bir oda da, oda ise alemin ortasında iken, penceresi olmayan tencere, tenceresi olmayan pencereye,pencere de bir büyük oramana bakar iken, kardeşimin elinde kafes tir tir titrerken,kafesin içinde minik bir kuş inim inim inlerken, düşman elinde hayın bir taş dostların başını yarmayı beklerken,babaannemin gözlerinden yaşlar akarken,ne oldu ne olmadı, bir oldu pir oldu, iyi oldu kötü oldu aniden yer sallandı....
*
tezhip ödevimi yapmadım. yapanlardan satın alabilirm :p
*
hayırlı haberler duydum. çok sevindim. inşlh gerçekten hayırlısıyla devam eder... öpüyorum yanacıklarınızdan.. :p
*
oblomovu okurken oblomovluk hastalığına tutuldum: ayda bir sayfa okuyabildim... bi de çok uyudum!*
*ekşi

4 yorum:

Erol dedi ki...

şu 'o' nun üzerine mausu getirim, buyrunbenim dedi:)
dücane cündioğlu'nu aha da duydum. ama dediğin gibi var bi benzerlik, aslında özdemir asaf etkisi var desek daha yerinde olur. var içimde kendimden bana yabancı bir ben, sen, o...

jonquille dedi ki...

hayırdır inşallah.
hadi ben ödev yetiştirmek için önümüzdeki iki hafta kütüphanenin önünde çadır kurmayı planlıyorum ama sen nerden çıktın onu anlamadım ;)

Adsız dedi ki...

heyecan ve sevincim herkese sirayet etmiş:)
Allah razı olsun , darısı tez zamanda hayırlısıyla başınıza olsun ;)

Adsız dedi ki...

ne olmuş bu blog böyle mer? harfler kocaman, ilkokul kitapları gibi. küçült bence biraz.