25 Nisan 2006

jemer

küçük,miniminicik parmağım gerçekten çok acıyor. ama çok güzel birgün yaşattı je bana. :) çağırın size de yaşatsın :p
msnde hadi dedim buluşalım gezelim. yok dedi ödevim var. ama ben adım gibi biliyordum akşama kadar boş durup akşam ben çıkıyorum ödevim var diyecekti. ve bana hak verdi ve tamam dedi. cevahir alışveriş merkezinde buluşacaktık.20 dk beklettim :) daha 40 dk borcu var bana. neyse herzaman ki gibi je hanım ayakkabı alacaktı. gene alamadı :)
koca alışveriş merkezinde döndük dolandık( bu arada puma yok çok kınadık cevahiri) ve yemek seçmek ölümdü bizim için. kaç kere döndük ve yiye yiye (evde daha da güzelini yapardık) makarna yedik. ikimiz toplam bi paket makarna yememişizdir ama saydık paraları bi seferlik :) annelerimiz duymasın. hani değişiklik oldu işte :) neyse...
sonra napsak napsak gene kararsızdık. je gene ayakkabı alabilmk için profiloya gitmek istedi bi kaç kere tamam dedim ama vazgeçtim :) sonra önümüze eminönü otobüsü geldi bindik işte. je maşallah çok maceracı bi insan. eminönünde indiğimizde bilmediğimiz sokaklardan bilmediğimiz bi yere çıkmak istedi. ama kutluyorum burdan çıktığımız yer sultanahmetti. teşekkürler je...
orda bi özsüt falan sonrasında evimize doğru yol aldık...
bugün öğrendiğim en önemli şey ise ; bankamatikten para ödeyebilmek.. :) hemde şifre kart olmadan. ya ben hep bekleridim... je beni büyük bi dertten kurtardı. ah diyorum gene kredi kartı borcum gelse de gidip ödesem.. çok heveslendim yau.. :)
je hanım hakkında son not ; sesi çok güzel :)
son değilmiş notum. :) aklıma geldi :p
je hanım koca alışveriş merkezinin önünde sek sek oynadı. tutamadım kendisini. birdirbir oynamadığına şükür ediyorum.. :)
ve bir küpeler almışız.. süper.. en kısa zamanda resmini çekip koyarım. böle çok şeker mini mini birler gibi. ufak ufak kurbağalar. ıy görseniz yersiniz :p
*

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de sizi nike giymediğiniz için kınıyorum. okunuşu yeter :)

ayrıca, teşekkürler je.. :)

jonquille dedi ki...

teveccühün filan diyeceğim ama galiba gerçekten çok eğlendirdim seni bugün :)
benim aklımda kalanlar; ikinci bankamatik gördüğümüzde sevinçten gıdıklanmış çocuk gibi gülmen, kırmızı şahane çanta ve eminönü'nün ara sokaklarından çıkarken ağlayacak gibi olman. korkma bu kadar ;)

[üşüttüm, ateşim çıktı, ödeve başlamadım, quiz için de 137 sayfa okumam lazım, bacaklarım çok ağrıyor -eminönü'nden fatih'e yürüme fikri kiminse artık-]

mandalina dedi ki...

hehe jemer! süper ikili :)

yeni maceralar ilerleyen bölümlerde. bekliyoruz :)

mer dedi ki...

sac ; ben de sana tşk ederim.. Allah razı olsun :)

je ; gece uyuyamadım ağrıdan. çok fena oldu ya.. ama gene yaparız bi ara. ama daha sonra.. dinlenelim biraz. istersen benim kredi kartı borcu gelince gene bi gezelim :p

mandalina ; sende gel jemerze olalım :p

faruk ; sen ne zannettin bizi. böle rahat rahat blog yazıyorum ama sanma ki annemizden çekinmiyoruz :) emin ol annem blogları okuyabilseydi kendime çekidüzen verirdim. evet ben klasik annesinden çekinen izin alan daha doğrusu alamayan bi kızım :p