23 Nisan 2006

günün anlam ve önemine binaen...
çocukluğumuzdan bahsedelim. hatta yıllar önce ki bugünlerden... mer sabah kalkar annesi ütülemiştir beyaz pileli eteğini ve kırmızı üniforma gibi ceketini. e tabi beyaz muz ( :p) çorap ve beyaz mini mini ayakabıları ve kep gibi bişi(baret demişlerdi zamanında) mer hazırdır. hop bi sn. trampetim nerde.. çubuklarım.. ım.. süperim der mer... ve ahmet rasim i.ö.okuluna doğru yol alır annesiyle tabii ki. sonracıma arkadaşları halkoyunları ve daha nice acayip danslarla sahnedeyken mer köşesinde trampet çalar. çaldığı parçalardan bi potpori yapalım hadi ;
_ beşparaver beşparaver beşpara yoksa onparaver
_ taze de pişmiş fasulye yeha yeha yeha... (ayh çok komik)
işte böyle süper şakılar eşliğinde ( tabi söylemiyoduk bunları. sadece ritim için) 23 nisanımız geçerdi. e sonra demin tv'de gördüm böle dans eden çocuklar yabancılar falan. çok güzel kıyafetleri vardı. işte burda bi itirafın tam zamanı. ufakken ama gerçekten ufaktım onları izlerdim aynı yaptıklarını yapmaya çalışırdım. şimdi ki danslarda ki tüm becerikliliğim(!) bundandır işte. :)
*

Hiç yorum yok: