23 Nisan 2006

evet je. sayesinde bi anım aklım geldi. hemen yazayım dedim taze taze anı dinlemek isteyen ? :p
şimdi ben küçükkene çok da değildim gerçi böyle bana ablalarım ve annem birşey yapmamı söylerlerdi bende istemezdim mesela( genelde bişi yapmak istemem ben) işte böyle hep bir ağızdan tezahurat yaparlardı "aslan merve, aslan merve diye. hemde şöyle vurguyu da belirtiyim as-lan mer-ve böle bi heyecanla. tabi bende yapardım hemen. neden bilmiyorum 2likten midir nedir. neyse... şimdi bunu duyan je hanımın söylediklerine kulak verelim ;

mer: aslan merve aslan merve diye hepbirağızdan söylerdi böle
je.: ahahhahaha
je.:gerçekten mi süper ya
merve: he gerçekten
je.: aaaaaaaayh
merve: gülme be anım bu benim
je.: çözdüm seni be mer
nası anladım nasıl gaza geleceğini
ahahahhaha

ama lütfen geçmişte kaldı bu haller.. gelmeyin üstüme. kaplan deseniz istemeden birşey yaptıramazsınız bana.. :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu je ağızdan çok fena laf alıyor merve temkinli ol bi dahaya. deşifre ediveriyor insanı muhabbet ediyor gibi görünüp :)))

Adsız dedi ki...

sana bi şey yaptırmak için 'aslansın mer, kaplansın mer' diyerek farkında olmadan daha önce denenmiş ve başarıya ulaşmış bi yol deniyormuşum demek ki, ne mutlu ;)

sac bey,
ben 'aslansın' deyince mer, "aa aklıma bi çocukluk hatıram geldi, hemen bloga yazmalıyım, bi de senin burda yazdıklarını yazıcam kusura bakmazsın :P" dedi. buyrun burdan yakın :)

durum, hakan peker- 'camdan cama, aaaağ' halini almakta, korkuyoruz.