26 Nisan 2006

etrafımızda milyonlarca simitçi açıldı. isimleri genelde şöyle değişmekte ; simit sarayı, simitçi, simitçiiii, simit durağı, simitza, simit dünyası, simitland... böle simitsel şeyler işte.. dün je ile gezerken en en orjinalini gördüm çok hoşuma gitti. Susam Sokağı.. bi simitçi için en güzel isimlerden. tebrik ettim. çocuğum olursa bu ismi koymam ama herhalde. :)
*
bir önceki postta ki yorum için ; bu kadar beni anlatan bir başka yazı olmazdı herhalde. çok teşekkür ediyorum faruk. herkes okusun ya, işte aynen bende böyle şeyler söylemek istiyorum sağolsun(n.bekiroğlu) hazırı varmış söylememe gerek kalmadı :) burdan buyrun...
*

7 yorum:

mer dedi ki...

yok valla ben tşk ederim lütfen.. ısrar ediyorum :) gerçekten çok çok fazla cümlede kendimi bulma halllerindeydim. tekrar tşk ederim efendim :)

cevahirden çıkıp eminönüne doğru bi otobüse binince evet oralardan geçip susam sokağının önünden geçiliyo(muş). ama simiti denemedim bi dahakine inşlh. ya da denemeyelim madem gevrek değil :p

nazan bekiroğlu'nu ali bey tarafından keşfettik.çok yıllar önce yusuf ile züleyha da etkilenmiş devamını getirememiştik. bugünlere kısmetmiş :)

divân dedi ki...

gec de olsa, su an nazan bekiroglu´nun isimle ates arasinda adli kitabini okuyorum.. ya tarih bu kadar güzel mi anlatilir yaa... dili sahane.. aslinda hepimizce bilinenleri cok güzel dile getirmis.. bi ara ilgi cekici yerlerin altini cizeyim diye düsündüm, sonra vazgectim ama cünkü bütün kitabin icini boyamis olurdum :)

Erol dedi ki...

bur(s)ada SimiTimiS diye bi yer var. ama simit işte en nihâyetinde. eşeğe altın semer vur yine eşek gibi bişey.
tabi eşek yenmez ama işte öyle buna benzer :)

divân dedi ki...

bu arada yanda gördüm de, elif safak´in mahremide bir harikadir.. hele nazar sözlügü.. enfes.. iyi okumalar..
asûde

Güzellik Uykusu dedi ki...

Ankara'nın da Sıhhiye simiti meşhurdur. Bir haftalık, taş gibi.

Ev arkadaşımı ararım, bi isteğin var mı kızılaydayım diye;

-gelirken sıhhiye simiti getir, bir haftalıklardan olsun!

Adsız dedi ki...

en hası,
Eyüb'ün sütlü simidi...

vintage biscuit dedi ki...

güzel blog :)