21 Mart 2006

şöyle geçelim...

6 yorum:

Ufuk Ilter dedi ki...

Ana Mercan'ın yaşgünü.. Tam geçiş günü insanı.. Koç oluyosun yani di mi? Yani zodyakın ilk burcu.. Lider insan seni.. Hemi de ilk günü.. Hep önde gel, ne diim, senin genetiin böyle zaten.. Mutlu yıllar, güzel bir yeni yaş olsun ..

mer dedi ki...

teşekkür ederim elif. inşlh hayırlısıyla cümlemize...

ufuk ; evet koç burcuyum. öyle bi koçum ki yükselenim de koç :)
teşekkür ederim. yeni yaşımda sadece bu blogdayım :P kaçırmayın :p

Adsız dedi ki...

selam la mer,

bir süredir hem senin hem de ali ustanin blogunu takip ediyorum. Allah hayirli uzun ömürler versin, bende cumartesi günü bi yasima daha girecegim insaallah.
blogunda basarilar, memlekete berlin´den selamlar... Allah´a emanet olun...

mer dedi ki...

snm ;
çok teşekkür ederim. sizinde doğum gününüz kutlu olsun o zaman. hayırlı bir ömrünüz olur inşlh.
iyi dilekleriniz için de çok tşk ederim. selamlar.. saygılar...

Asuman Unsal dedi ki...

aaaa !!! ben yetişemedim pastaya demek ki, olsun ben senin doğum gününü bugün diye hatırlıyordum :pq:
iyiki doğdun sen koç insanı, güzel gözlü cevher öpüldünüz kocaman efendim :)(:

Adsız dedi ki...

Yeni Yaşınız Hayırlı Olsun !!!