19 Mart 2006

metro(hafif) halleri...

* mango gençliği heryerde...
* metroda ki ülker şeysine vuran adam,çıldırmış.
* tüm sessizlikleriyle elleriyle anlaşan insanlar ve onları ilgiyle izleyen çocuklar...
* şiirli banka oturmuş bunları yazan ama hangi şiir üzerinde oturduğunu bilmeyen ben
* kulağında müzik, hayatın sesini duymayan genç
* birbirlerine hiç yakışmamış bir çift
* metroda sallanarak kitap okuyan insan
* metroda sallanarak yazı yazan ben
* gamzeli mavi gözlü minik çocuk
* müzikdinleyen genç kabloyu yiyor.
* ilerdeki kızın converse ayakkabıları var çok güzel durmuş,çeksem. firkat nerden buluyo ki bu kadar resmi? :)
* metroda bişi yenir mi? çubuk kraker yiyorlar çatçut...
* sanırım müzik dinleyen çocuk yüksek sadakat dinliyor
* sanki şurdaki bi blog yazarı. mı acaba?
* oooo süper bi mp3 playerı var çocuğun incecik.
* süm t7 almış. macro ne? dedi.
* olivium ; kro cenneti
* metroda gazete okuyan ve ona göz ucuyla bakanlar
* müzik dinleyen çocuk gitti,yerine bi kız geldi ve yanına yakışmayan çiftin kız olanı
* başka bi müzik dinleyen var (27-30)
* sessiz elleriyle konuşanlar duygularını harika yansıtıyorlar yüzlerinde. nerdeyse ben anlıcağım.
* önümdeki kızın elinde dedeoğlu baklavası var :)
* bi reklam var. "çağırdılar. kulaklarımızı tıkayamazdık". ne reklamı göremiyorum. adam çek kafanı.
* ahahha millet kurtlar vadisini konuşuyorlar hemde bunlar bayan! filmide değil.memati kim ya?
* bi çocuk geldi,babası vefar etmiş,hayırlı yolculuklar abilerim ablalarım diyor.kardeşlerine bakmak için para topluyormuş.bana gelmedi zaten bozuk param yok.ama vermeli sefer ayındayız...
* bi adam geldi.. özelliği yok. indi zaten :)
* benden sonra binen kız oturdu. haksızlık mı? değil aynı parayı veriyoruz.
* puma ayakabılı kızın saçları çok güzel
* bir küçük farketti beni(13)
* imdaaat! kapıya yaslanmıştım kapı açıldı. ödüm koptu.
* kalabalıktan görmemişim.keşkül dergisinin reklamı var.(prometheus bilir okunası mı?)
sufi gelecek ve hayat
ölümsüzlük iksiri - biz aşığız biz ölmeyiz...
* siyah sim samsung X700 çıkmış. beğenmedim.
* metro kapısından aynı anda çıktığım insanlarla yarışa giriyorum.bugün tam ben öne geçmiştim. sonra rahatladım geçtim diye bi baktım sollamış gidiyo. :(geçemedim

Hiç yorum yok: