04 Mart 2006

mekan ; CRR
konu : sergi açılışı
La Mer'in işi ; öle bakmak
ve birileri...

evet birileri konuşmakta ve bizler kulak kabartmaktayız.

x _ evet kızım nişanlanıyor.
y _ ya hayırlı uğurlu olsun, kıyafeti hazır mı?
x _ diktirmeye verdik bahar korçan'a
y _ ya ne güzel
x _ ama hiç sormadım kaç para diye, çok korkuyorum.kaç para olur sence?
y _ aman korkma canım 4-5 milyar en fazla
x _ he iyi o zaman ucuzmuş.
y _ yok yok bahar istemez. merak etme...

ayh sıkıldım, kurtarın beni burdan...

ve La Mer'in yeğeni gelir yanına.. (9 yaşında)
h _ La Meeeer teyzeee beni caz konserine götürseneee...
m _ h sen biliyo musun caz nasıl bişi?
h _ evet böle cıstak cıstaak.. zenci adamlar gelicekmiiiş..
m _ baban götürsün h...

*
Türk Dili hocası derste söylemiş. Oğuz not almış. La Mer'de not alsın...

İnsan duygu ve düşünceden ibarettir, kitap okumak insanlaşmak demektir.

1 yorum:

aliusta dedi ki...

Bak o yeğende iş var. Götür onu jazz konserine. Sonra pop müzik neyim dinlemeye başlar, yazık olur :p Yol yakınken jazzgır yapmak lazım çocukları :p